جریمه‌های تردد در وضعیت زرد همچنان اعمال می‌شود

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: در حال حاضر دستوری مبنی بر لغو ثبت تردد با دوربین‌ها ابلاغ نشده است و به همان روال قبل جریمه‌ها اعمال می‌شود که جریمه تردد بین شهرهای زرد رنگ ۲۰۰ هزار تومان است.

سرهنگ پورقیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: منع تردد بین شهری با وجود زرد شدن وضعیت کرونایی شهرستان‌های استان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در گذشته سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد داشتیم که جریمه زمان وضعیت قرمز یک میلیون تومان، نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و در وضعیت زرد هم مبلغ جریمه‌ها ۲۰۰ هزار تومان بود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر دستوری مبنی بر لغو ثبت تردد با دوربین‌ها ابلاغ نشده است و به همان روال قبل جریمه‌ها ثبت می‌شود که جریمه تردد بین شهرهای زرد رنگ ۲۰۰ هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: هنوز هم ترددهای غیرضروری مجاز نیست و دوربین‌های ثبت تخلف بر مبنای وضعیت زرد جریمه می‌کنند و هنوز لازم است بر تردد محورهای استان نظارت شود تا به وضعیت بهتری از شیوع کرونا برسیم.

پورقیصری با اشاره به کنترل وضعیت کرونا با ایجاد محدودیت‌ها تصریح کرد: با همین کنترل‌ها و ایجاد محدودیت‌ها توانستیم بر افزایش شیوع کرونا غلبه کنیم و این روند را کاهش دهیم پس همچنان این محدودیت‌ها باید رعایت شود.

وی اظهار کرد: در محورهای استان پلاک‌های بومی حق خروج از شهرهای خود را بدون مجوز ندارند و پلاک‌های بومی هم حق ورود به شهرهای استان را ندارند و همه این تخلفات تا رسیدن به وضعیت سفید و ابلاغ دستورات جدید در این زمینه همچنان توسط دوربین‌ها ثبت شده و جریمه آن‌ها اعمال می‌شود.

کد خبر 465248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نرگس IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    ما ازمون داریم جریمه نمیشم.... کرنا رو بدون اجاره ...با خودمون حمل میکنیم خوب پشخ بشه دیگه نمیخواد نگران باشید فعلا پایین نمیاد
  • بهنام IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 0
    فعلا کاسبی خوبی شده