اجرای ۱۸۰۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی در هشتگرد

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد گفت: یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه تجاری، فرهنگی، ورزشی و عمرانی در این شهر به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش ایمنا، مسعود حق لطفی اظهار کرد: مناقصه این پروژه‌ها به تازگی انجام شده و به زودی با گشوده شدن پاکت‌ها، شرکای اقتصادی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: پروژه‌های متعددی در زمینه‌های تجاری، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی در شهر جدید هشتگرد تعریف شده که با مشارکت بخش خصوصی این پروژه‌ها ساخته و راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد گفت: اجرای این پروژه‌ها تحولی اساسی در تأمین امکانات رفاهی و اقتصادی برای ساکنان شهر جدید هشتگرد به وجود می‌آورد و اسکان مردم را در این شهر سرعت می بخشد.

حق‌لطفی افزود: اکنون پروژه‌های متعددی برای تأمین زیرساخت‌ها در شهر جدید هشتگرد در حال انجام است و تلاش‌ها بر تأمین نیازهای زیر ساختی معطوف شده است.

وی با بیان اینکه در این روزها استقبال مردم از سکونت در شهر جدید هشتگرد بیشتر شده است، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی امکانات خود را برای تأمین آب، برق، گاز، تلفن، فضای آموزشی، مراکز درمانی و بیمارستانی متمرکز کرده و طرح‌ها و پروژه‌ها با سرعت در حال انجام است.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد تصریح کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر امسال عملیات اجرایی تعداد زیادی پروژه عمرانی و زیر ساختی در شهر جدید هشتگرد آغاز می‌شود که ساخت ایستگاه متروی شرکت ماموت، ایستگاه مادر آتش نشانی با هشت دستگاه خودرو سنگین امدادی، ساخت دو ورزشگاه چند منظوره و دو پارک بزرگ از جمله این پروژه‌ها است.

حق لطفی افزود: برای اجرای بخشی از این پروژه‌ها ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار مشخص و تخصیص یافته است.

منبع: ایرنا

کد خبر 465247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.