پرداخت بیش از یک میلیارد و ۷۳ میلیون تومان به ۲۴ دانش‌آموز شین‌آبادی

رئیس اداره بهزیستی پیرانشهر از پرداخت بیش از یک میلیارد و ۷۳ میلیون تومان به ۲۴ نفر از دانش‌آموزان حادثه دیده شین‌آبادی و خانواده‌هایشان خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ فتاح آزور اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد و ۷۳ میلیون و ۹٠٠ هزار تومان به ۲۴ نفر از دانش آموزان حادثه دیده شین آباد پیرانشهر و خانواده‌های آنان در اداره بهزیستی پیرانشهر پرداخت شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیرانشهر، افزود: طی هفته جاری در دی ماه، به دانش آموزان حادثه دیده به ازای هر دانش آموز بر اساس سطح معلولیت در ۴ سطح خفیف، متوسط، شدید و خیلی شدید با حداقل ۱۴ میلیون تومان برای هر دانش آموز با سطح معلولیت خفیف تا حداکثر ۵۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان برای هر دانش آموز با سطح معلولیت خیلی شدید پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مجموعاً برای ۲۴ نفر از اولیا ۴۷۷ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان، برای ۲۴ نفر از دانش آموزان نیز ۵۹۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پرداخت شد و مجموع پرداختی دانش آموزان و خانواده‌ها به یک میلیارد و ۷۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

آزور افزود: این پرداختی‌ها برای دانش آموزان جهت افتتاح حساب بلند مدت بانکی و برای خانواده‌ها جهت تأمین بخشی از هزینه‌های درمان، کمک معیشت و … پرداخت شده است.

کد خبر 465227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.