فیروزی: جوانان باید با تاسی از روحیه سردار سلیمانی گام بردارند

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه خدا ترسی و تقوای سردار سلیمانی باعث شد پیروزی های متعددی در حوزه مقاومت کسب کند.

رحمت‌الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی به لحاظ روحیه تدین، اخلاق، شجاعت و تقوا باعث شده به یک الگو تبدیل شود که حتی بعد از شهادتش هم شاهد حماسه‌ای شکوهمند برای تشیع پیکر مطهرش بودیم.

وی افزود: قلب پاک شهید سلیمانی از وی شخصیتی اثر گذار ساخت که توانست با فرماندهی دقیق سپاه قدس، پیروزی‌های عظیمی را در کشورهای عراق و سوریه کسب کند. جوانان باید با تاسی از روحیه سردار سلیمانی گام بردارند و به مدیریت و مجاهدت وی افتخار می‌کنند.

نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سردار سلیمانی از دوران جوانی دنبال خدمت به مردم بود و در این مسیر به جز پروردگار به هیچ چیز دیگری توجه نداشت. این روحیه خدا ترسی و تقوای سردار سلیمانی باعث شد پیروزی‌های متعددی را در حوزه مقاومت کسب کند.

فیروزی ادامه داد: سردار سلیمانی توانست گروهک تروریستی داعش را منهدم کند. قدرت و اثرگذاری اقدامات این سردار شهید، بسیاری از معادلات دیپلماتیک بین‌المللی را تغییر می‌داد.

وی خاطرنشان کرد: اطاعت شهید سلیمانی از ولایت مطلقه فقیه، جزء ارزش‌هایش بود که ثابت کرد مانند سربازی در کنار رهبر قرار دارد. لازم است امروز ابعاد زندگی و مبارزات سیاسی وی به مکتب تبدیل شود و جوانان با تاسی از روحیه‌اش، گام بردارند.

کد خبر 465165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.