محصولات پاناسونیک در  نمایشگاهCES ۲۰۲۱

قرار است شرکت پاناسونیک خط تولید تلویزیون‌های ۲۰۲۱ خود را یک هفته زودتر از زمان برگزاری رویداد CES 2021 به نمایش بگذارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به شیوع گسترده ویروس کووید -۱۹ در سراسر جهان، نمایشگاه CES 2021 به صورت آنلاین برگزار می‌شود و شرکت‌های فناوری محصولات خود را به صورت آنلاین به نمایش می‌گذارند. این نمایشگاه از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ ژانویه برگزار می‌شود. شرکت پاناسونیک در ۱۱ ژانویه ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ دقیقه صبح محصولات مورد نظر خود را معرفی خواهد کرد.

پاناسونیک سال گذشته اولین هدفون بی سیم خود را با نام RZ-S500W که به فناوری حذف نویز مجهز بود، معرفی کرد. این هدفون‌ها جایگزین ارزان‌تری برای سونی WF-1000XM3 و AirPods Pro محسوب می‌شود. اگرچه کاربران تحت تأثیر کیفیت و قابلیت حذف نویز این محصول قرار گرفتند، اما کیفیت صدای آن چندان مطلوب نبود. بنابراین انتظار می‌رود در نمایشگاه CES 2021، نسخه بهبودیافته این هدفون‌ها با صدای مطلوب‌تر و متعادل‌تر معرفی شود.

به نظر می‌رسد تلویزیون‌های سطح بالای این شرکت نیز در رویداد CES 2021 رونمایی شود. شرکت پاناسونیک در نمایشگاه CES 2021 با معرفی HZ2000 OLED جدید خود و اخبار مربوط به کالیبراسیون HDR حساس به نور (از طریق Dolby Vision IQ) حضور پیدا کرد. بنابراین در نمایشگاه CES 2021 شاهد رونمایی تکنولوژی‌های جدیدتر و کیفیت بالاتر در تلویزیون‌های این برند خواهیم بود.

کد خبر 465164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.