تخفیف عوارض شهری سنندج اعمال نمی‌شود

مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج از اعمال تخفیف ۱۵ درصدی از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در سه سال گذشته تخفیفات از ابتدای سال در نظر گرفته شده است و هیچ تخفیف اضافه ای در پایان سال نخواهیم داشت.

به گزارش ایمنا، هیوا مظفری‌کرد اظهار کرد: از مهم‌ترین منابع درآمدی شهرداری پرداخت عوارض است چرا که پرداخت به موقع عوارض از سوی شهروندان زمینه خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر را به وجود می‌آورد.

وی افزود: معمولاً در سنوات گذشته تخفیفات عوارض صدور پروانه ساختمانی در ماه‌های پایانی سال اعمال می‌شد که همین امر باعث می‌شد در روزهای پایانی سال درخواست‌های زیادی در این خصوص داشته باشیم.

مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج عنوان کرد: در سه سال اخیر براساس بند یک ماده ۲۴ لایحه تعرفه عوارض مودیانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض صدور پروانه ساختمانی اقدام می‌کردند مشمول ۱۵ درصد تخفیف می‌شدند.

مظفری تاکید کرد: با توجه به اعمال تخفیف ۱۵ درصدی عوارض ساختمانی از ابتدای سال جاری دیگر برای ماه‌های پایانی سال هیچ گونه تخفیف جدیدی اعمال نخواهد شد.

وی تاکید کرد: در راستای جلوگیری از تراکم کاری و تجمیع پرونده‌ها در پایان سال شهروندانی که تمایل به ساخت و ساز دارند هر چه سریع‌تر نسبت به دریافت صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند.

کد خبر 464981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.