نقدعلی: تمامی گزینه‌های انتقام خون شهید سلیمانی روی میز است

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام گزینه‌های انتقام خون سردار شهید سلیمانی روی میز است؛ انتقام سخت دیر یا زود گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی مصداق بارز آیه شریفه "وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ" بود. خداوند در این آیه می‌فرمایند در بین انسان تنها عده‌ای محدود در عمل صالح از یکدیگر پیشی می‌گیرند. شهید سلیمانی از زمان نوجوانی خدمتگزار مردم بود و تا آخرین روز زندگی خود هیچ‌گونه وابستگی به جناح‌های سیاسی نداشت و هیچ گاه خود را از خدمت به خلق محروم نکرد.

وی افزود: برای شهید سلیمانی دمشق، شلمچه، آبادان، اهواز و یمن در یک جایگاه بود. این خصوصیت مردان خداست است که برای عمل صالح به صورت فراملی عمل می‌کنند؛ شهید سلیمانی در طول عمر خود برای خدمت به مردم مرزها را در نوردید و تلاش زیادی کرد.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی گزینه‌های انتقام سخت خون سردار شهید سلیمانی روی میز است؛ زیرا بعد از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق، مقام معظم رهبری فرمودند این تنها سیلی کوچکی از انتقام سخت بود.

نقدعلی یادآور شد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران پس از شهادت سردار سلیمانی، در هفته‌های اخیر گستاخی را به حد اعلا رساندند و محسن فخری زاده از دانشمندان هسته‌ای کشور را ترور کردند؛ آنها باید بدانند با این اقدام حق شرعی و بین‌المللی برای ایران وجود دارد که بتواند انتقام خون شهید سلیمانی و فخری زاده را از دشمنان بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: تمام گزینه‌های انتقام خون سردار شهید سلیمانی روی میز است؛ انتقام سخت دیر یا زود گرفته خواهد شد.

کد خبر 464950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.