تکمیل تملک برج‌های صفا نجف آباد

در این بسته خبری از بهسازی ناوگان اتوبوسرانی نسیم شهر تا اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان به آسفالت معابر گلشهر و تفاهم نامه شهرداری گرگان با میراث فرهنگی گلستان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

عملیات هرس زمستانه درختان سنندج

آسوز شعبانی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: عملیات هرس زمستانه درختان سطح شهر در حال انجام است و چندین اکیپ در پارک‌های جنگلی سطح شهر در حال انجام عملیات هرس زمستانه هستند.

جلسه مدیران سازمان مدیریت پسماند در سایت محمد آباد

در این جلسه جهت جلوگیری از پراکندگی زباله‌های سبک، کاهش خطر حریق‌های احتمالی، جلوگیری از دسترسی حشرات و جانواران به زباله‌ها و جلوگیری از انتشار گاز و بوی نامطبوع لندفیل مقرر شد با هماهنگی سازمان عمران مخلوط ریزی روی لندفیل انجام شود و زباله‌های لندفیل توسط ماشین آلاتی مانند بلدوزر تسطیح شوند.

آغاز برف‌روبی درختان شهر بجنورد

عباسعلی مهماندوست، مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهری شهرداری بجنورد از برف تکانی درختان شهر خبر داد و گفت: کلیه نیروهای این سازمان برای عملیات برف‌روبی درختان در سطح شهر و بوستان‌ها اعزام شدند.

تکمیل تملک برج‌های صفا نجف آباد

محمد مغزی نجف‌آبادی، شهردار نجف‌آباد گفت: به دنبال تملک نزدیک به نیمی از مجموعه تاریخی برج‌های دوقلو صفا، برخی اقدامات فوری برای نجات بخش‌های در خطر این مجموعه انجام گرفته و هم‌زمان با تهیه طرح مرمت، تملک باقیمانده این اثر ارزشمند نیز در دست پیگیری است و در صورت نرسیدن به توافق با مالکان، از اهرم‌های قانونی استفاده خواهیم کرد.

خدمات شهرداری کوزه‌کنان الکترونیکی می‌شود

جهان پور کوزه‌کنانی، شهردار کوزه‌کنان گفت: تفاهم نامه همکاری بین شهرداری کوزه کنان و شرکت فن آوری اطلاعات ایده گستر امضا شد.

بهسازی ناوگان اتوبوسرانی نسیم شهر

ناوگان شهری نسیم شهر با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال جان تازه‌ای می‌گیرد.

شهرداری بابلسر استادیوم فوتبال می‌سازد

رضا رحیمی، شهردار بابلسر از ساخت استادیوم فوتبال در این شهر توسط شهرداری خبر داد.‏

تفاهم نامه شهرداری گرگان با میراث فرهنگی گلستان

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان در خصوص انعقاد تفاهم نامه با میراث فرهنگی گلستان، اظهار کرد: در طول سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در هر سه حوزه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری انجام داده‌ایم.

۲۰ درصد ساختمان‌های سبزوار نیازمند مقاوم‌سازی است

مرتضی احمدی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری سبزوار گفت: ۲۰ درصد از ۸۷ هزار ساختمان این شهر از ایمنی کافی در برابر بلایای طبیعی برخوردار نیست و نیاز به نوسازی دارد.

اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان به آسفالت معابر گلشهر

علی نیکبخت، شهردار گلشهر گفت: امسال ۲۰ معبر اصلی و فرعی شهر گلشهر با استفاده از سه هزار و ۸۰۰ تن قیر و با صرف اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان آسفالت شد.

کد خبر 464925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.