بهترین گجت‌های سال ۲۰۲۰ چیست؟

گجت‌های معرفی شده در سال ۲۰۲۰ شامل بطری آب خود تمیز کننده WAKEcup، هدفون بی سیم Skullcandy True، صفحه کلید گیمینگ Logitech G915 TKL، گوشی‌های هوشمند سری Huawei P40، تختخواب هوشمند SNOO و شارژر بی سیم Sandisk iXpand می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هدف از رشد و توسعه فناوری آسان‌تر شدن زندگی انسان‌ها و توانمندتر کردن افراد است. با گذر زمان تغییرات بزرگی در حوزه گجت‌ها رخ داده و محصولات متنوعی تولید شده است. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از بهترین گجت‌های سال ۲۰۲۰ می‌پردازیم:

بطری آب خود تمیز کننده WAKEcup

بطری آب خود تمیز کننده WAKEcup قادر است تمام قسمت‌های بطری از جمله گوشه‌های آن را تمیز کند. ظرفیت این بطری آب ۵۵۰ میلی لیتر است و درب آن به نور فرابنفشی مجهز است که می‌تواند طی مدت سه دقیقه، ۹۹.۹۹ درصد باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌های موجود در بطری را از بین ببرد. به نظر می‌رسد این محصول در دوران شیوع کرونا می‌تواند موثر واقع شود. قیمت این بطری ۴۵ دلار ارزیابی شده است.

هدفون بی سیم Skullcandy True

بعضی از کاربران نگران گم کردن هدفون‌های خود هستند. هدفون بی سیم Skullcandy True به فناوری Tile مجهز شده است. در این صورت کاربران می‌توانند از روی نقشه متوجه شوند که هدفون گم شده آن‌ها کجا قرار دارد. علاوه بر این افراد می‌توانند به شبکه Tile متصل شوند تا هدفون خود را ردیابی کنند. هدفون‌های بی سیم True از زمان معرفی تا کنون مسیر طولانی را طی کرده‌اند. در حال حاضر چهار مدل جدید از هدفون‌های بی سیم Skullcandy True در دسترس است که ضد آب و گرد وغبار بوده و به سرعت شارژ می‌شوند. قیمت این مدل هدفون‌ها ۵۹.۹۹ دلار است.

صفحه کلید گیمینگ Logitech G915 TKL

صفحه کلید گیمینگ Logitech G915 TKL کوچک‌تر از صفحه کلید گیمینگ محبوب G915 است. بنابراین مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این صفحه کلید بی سیم بوده و از آنجایی که فضای کمتری را نسبت به مدل‌های پیشین خود اشغال می‌کند، کاربران فضای بیشتری برای حرکت دادن ماوس در اختیار دارند. در زیر هر کلید این محصول یک نور RGB خاص تعبیه شده است که هنگام استفاده در شب می‌درخشد. علاوه بر این کاربران می‌توانند بین ۱۶.۸ میلیون رنگ، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. قیمت این محصول ۱۹۹ دلار ارزیابی شده است.

گوشی‌های هوشمند سری Huawei P40

گوشی‌های هوشمند سری Huawei P40 دارای ویژگی‌هایی است که توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌کنند. این مدل گوشی‌های هوشمند به تراشه جدید Kirin 990 5G مجهز هستند. بنابراین بسیار سریع عمل کرده و به شبکه فوق سریع تلفن همراه متصل می‌شوند. گوشی‌های HUAWEI P40 Pro و HUAWEI P40 Pro+،حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف صفحه نمایش خود دارند. این مدل گوشی‌های هوشمند مجهز به دوربین بسیار قوی هستند. قیمت گوشی‌های Huawei P40 Pro، Huawei P40 و Huawei P40 Pro+ به ترتیب ۸۹۹، ۶۹۹، ۱۵۰۰ دلار است.

تختخواب هوشمند SNOO

تختخواب هوشمند SNOO مخصوص نوزادان است و با ارائه ترکیبی از نور سفید و انعطاف پذیری بالا باعث می‌شود نوزادان طی مدت ۳۰ ثانیه به خواب بروند. هر چه کودک بیشتر گریه کند، شدت نور سفید و میزان حرکت تخت خواب افزایش پیدا می‌کند. برای اینکه تخت هوشمند SNOO به خوبی عمل کند، باید نوزادان در یک پارچه مخصوص پیچیده شوند تا هنگام حرکت تخت خواب، نوزاد تکان نخورد. قیمت این مدل تخت خواب هوشمند ۹۹۵ دلار ارزیابی شده است.

شارژر بی سیم Sandisk iXpand

همانطور که از اسم آن مشخص است،شارژر بی سیم Sandisk iXpand، یک شارژر بی سیم است، اما یک هارد دیسک نیز درون خود دارد تا همزمان از دستگاه شما بک آپ تهیه کند. این گجت با ذخیره سازی دارای ظرفیت حداکثر ۲۵۶ گیگابایت به طور خودکار از عکس‌ها و ویدئوها بک آپ می‌گیرد. فقط کافی است کاربران این شارژر بی‌سیم را بالای دستگاه خود قرار دهند. با این کار نه تنها دستگاه مورد نظر شما شارژ می‌شود، بلکه از فایل‌های آن نیز پشتیبانی گرفته می‌شود. این گجت در دو مدل با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قیمت مدل اول ۸۵.۹۹ دلار و قیمت محصول دوم ۱۲۹.۹۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 464913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.