مرمت و بازسازی ۷۰ واحد مسکونی در بوئین میاندشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوئین میاندشت گفت: ۷۰ واحد مسکونی تخریب شده در اثر سیل سال گذشته در شهرستان به همت بسیج سازندگی بوئین میاندشت و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان بازسازی و مرمت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ احمد قاسمی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حماسه نهم دی تجلی قدرت خدا و حرکت ماندگار ملت ایران است که در تقویم انقلاب ثبت شد و شعار امسال دهه بصیرت تحت عنوان «بصیرت فاطمی و ولایت مداری و مقاومت علوی» نامگذاری شده است.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار سیمانی گفت: ساده زیستی، مردمی بودن، خستگی ناپذیری، اخلاص، تدبیر و دور اندیشی، شجاعت، ولایتمداری و دوستی با اهل بیت از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوئین میاندشت با بیان اینکه سردار سلیمانی در وصیت نامه‌اش حفظ انقلاب و پیروی از خط ولایتمداری را سفارش کرده‌اند: گفت: بصیرت از دیدگاه سردار سلیمانی یعنی دفاع سریع و بدون حاشیه سازی از انقلاب و جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت فقیه عنوان شده است.

قاسمی اظهار کرد: اجرای شب شعر توسط هنرمندان، نذر خون به نیت سردار سلیمانی و توزیع بسته‌های معیشتی از عناوین برنامه‌های دهه بصیرت در شهرستان بوئین میاندشت است.

وی با بیان اینکه امسال در رزمایش مواسات مومنانه شش هزار بسته معیشتی میان نیازمندان بوئین میاندشت توزیع شده است، گفت: امسال ۲۰ سری جهیزیه میان نوعروسان بی‌بضاعت، ۴۰۰ عدد کارت هدیه دو میلیون ریالی و ۳۵۰ پک لوازم‌التحریر میان دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوئین میاندشت با بیان اینکه در طرح حافظان سلامت ۱۹ قرارگاه در سطح شهرستان در قالب طرح غربالگری خانه به خانه برای شناسایی بیماران کرونایی و معرفی به شبکه بهداشت و درمان تشکیل شد، افزود: در این طرح بسته‌های بهداشتی، ۳۳۰ بسته معیشتی توزیع شده و آموزش اصناف مختلف با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تجلیل از پرستاران انجام شده است.

قاسمی از ساخت و مرمت پنج واحد مسکونی در قالب طرح محرومیت زدایی در شهرستان خبر داد و گفت: امسال اصلاح لوله‌گذاری آب روستای مغندر، کانال کشی روستای آقاگل، بهسازی و مرمت قنوات روستای حاج فتحعلی و آغچه، و ساخت و مرمت و بازسازی ۷۰ واحد مسکونی تخریب شده در اثر سیل سال گذشته به همت بسیج سازندگی بوئین میاندشت و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان انجام شده است.

کد خبر 464880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.