مردم باهوش هستند و تبعیض‌ها را می بینند/ برای برنامه ریزی لیگ آدم نخبه زیاد داریم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: در یک حرکت عجیب از سمت سازمان لیگ به ما ابلاغ شده که با سپاهان بازی داریم، بازی هفته گذشته با توجه به شرایط آب و هوای روز جمعه برگزار شد، بعد از بازی عوامل برگزار کننده مسابقات با باشگاه تماس گرفتند که بازی بعدی ما چهارشنبه باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید اخباری در کنفرانس خبری قبل از بازی با سپاهان، اظهار کرد: در یک حرکت عجیب از سمت سازمان لیگ به ما ابلاغ شده که با سپاهان بازی داریم، بازی هفته گذشته با توجه به شرایط آب و هوای جمعه گذشته برگزار شد، بعد از بازی عوامل برگزار کننده مسابقات با باشگاه تماس گرفتند که بازی بعدی ما چهارشنبه باشد و به جای اینکه در هفته نهم با نساجی بازی کنیم بازی هفته دهم مقابل سپاهان را انجام دهیم که برای همکاری اعتراضی نکردیم، اما روز گذشته دوباره به ما اعلام کردند که سه شنبه باید با سپاهان بازی کنید، اعتراض ما به برگزاری مسابقات نیست بلکه به تبعیض‌هایی که قائل می‌شوند است.

وی ادامه داد: وقتی تبعیض قائل می‌شوند، مردم باهوش هستند و متوجه می‌شوند این اتفاقات برای چه چیزی رخ می‌دهد. عوامل برگزاری مسابقه و بهاروند باید ورود کنند، زیرا وقتی اعتراض چند تیم شنیده نمی‌شود شاید یک جای کار مشکل دارد و نباید به اعتراضات دید منفی داشت.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با بیان اینکه ما تیم خود را برای بازی فردا آماده کردیم، تصریح کرد: با تیم با سابقه‌ای بازی داریم که یکی از تیم‌های پر طرفدار شهر خود است، همیشه بین مدعیان و تیم‌های پر مهره بوده است؛ ماشین سازی تیمی با هواداران بسیار متعصب است. در رقابت‌های گذشته با توجه به بازی خوب نتیجه را واگذار کردیم و آن را فراموش کردیم.

اخباری افزود: با توجه به روند لیگ و اینکه با بیانیه داور را تحت تأثیر قرار می‌دهند یا قصد عصبی کردن تیم حریف را دارند، نباید انتظار خروجی خوب داشته باشیم. به خاطر مردم آذربایجان، طرفداران ماشین سازی و افرادی که در این شهر زحمت می‌کشند، اعتراض می‌کنم. آدم نخبه زیاد داریم که می‌توانیم از آن‌ها برای یک برنامه‌ریزی ساده استفاده کنیم.

وی در خصوص آمادگی تیم ماشین سازی، گفت: تیم را برای بازی فردا آماده کردیم که امیدوارم یک بازی جوانمردانه در داخل و خارج از بازی شاهد باشیم زیرا در این چند هفته چیزهایی دیدم که اگر بازی جوانمردانه باشد حریف سر سختی برای سایر تیم‌ها هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی اضافه کرد: یک سلسله مراتبی طی شده که ماشین سازی دو امتیاز دارد ولی سعی می‌کنیم به جدول نگاه نکنیم، بازیکنان می‌دانند بازی‌های خوبی در این چند مسابقه انجام دادند که دریچه شانس به روی آن‌ها باز خواهد شد. تنها یک جلسه برای برطرف کردن نواقص وقت داشتیم که اگر نتیجه خوبی نگرفتیم سعی می‌کنیم با ایجاد موقعیت، دوندگی بیشتر و تلاش جبران کنیم تا به مرور زمان اشکالات برطرف شود.

اخباری در رابطه با مصدوم و محروم برای بازی با سپاهان، اظهار کرد: دو نفر از بازیکنانمان مصدوم هستند که وضعیت آن‌ها امروز مشخص می‌شود و تا کنون اسم محرومی به ما نرسیده است.

کد خبر 464844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.