کشف احتکار ۴۵ میلیاردی لاستیک در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از ۳ هزار و ۵۶۷ حلقه لاستیک احتکار شده به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در عملیات مأموران این پلیس خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامران ریاحی، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح‌ها و برنامه‌های خود در خصوص مبارزه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، از احتکار تعداد زیادی لاستیک در دو انبار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در محل حضور یافته و در بازرسی از انبارهای مذکور تعداد سه هزار و ۵۶۷ حلقه لاستیک ایرانی و خارجی خودروهای سواری که از مدت‌ها قبل در این انبارها نگهداری شده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبارها و عدم اعلام موجودی به اداره صنعت، معدن و تجارت استان موضوع احتکار لاستیک‌های مکشوفه محرز و انبارهای مذکور با حکم مقام قضائی پلمب شدند.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش ریالی لاستیک‌های مکشوفه ۴۵ میلیارد ریال است، گفت: در این رابطه دو فرد متخلف شناسایی و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 464834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.