تیم ذوب آهن برای کسب مقام تشکیل شده است/ خدا را شکر لیگ برگزار شد

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن گفت:‌ ذوب آهن یکی از تیم‌های پر افتخار والیبال نشسته ایران است که سابقه قهرمانی جهان، آسیا و چند دوره لیگ برتر را دارد، اما حدود سه سال است که از کسب قهرمانی دور شده است و باشگاه سیاست داشته تنها تیم را حفظ کنند که جای تشکر و قدردانی دارد.

محمدرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با بازی‌های تیم والیبال نشسته ذوب آهن در لیگ برتر، اظهار کرد: تیم والیبال نشسته ذوب آهن در لحظات پایانی و زمان برگزاری لیگ بسته شد که از یارگیری عقب ماندیم، اما توانستیم جوانان تیم ملی (ب) را جذب کنیم و آن‌ها را به زمین مسابقه بفرستیم. در مرحله اول مسابقات با مس شهر بابک و سپید رود رشت هم گروه بودیم که بازی اول را با نتیجه سه بر یک به مس شهر بابک واگذار کردیم، این تیم از سرمربی تیم ملی و ۶۰ درصد نیروهای فیکس تیم ملی بهره مند است که بازی خوبی داشتیم و از بازیکنان جوانم چنین چیزی انتظار نمی‌رفت، امیدواریم در سال آینده این جوانان بهتر عمل کنند تا به تیم ملی برسند.

وی ادامه داد: بازی با مس شهر بابک سنگین بود که حدود دو ساعت و بیست دقیقه طول کشید و از کیفیت بالایی برخوردار بود، باشگاه رضایت نسبی داشت ولی من روی این موضوع حساب نمی‌کنم زیرا هدف ما چیز دیگری است که رضایت داشتن از عملکرد تیم در انتها مهم است تا بتوانیم نتیجه مورد نظر را کسب کنیم. بازی دوم با سپید رود رشت بود که این تیم برای اولین بار در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند و نیروهای بومی خود را داشت، اگر به آنها فرصت داده شود می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن با بیان اینکه در سال‌های گذشته مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته به صورت رفت و برگشت با هشت تیم برگزار می‌شد، تصریح کرد: امسال به خاطر کرونا و شرایط اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا مسابقات به صورت متمرکز برگزار شد که تیم‌ها در یک گروه چهار تیم و یک گروه سه تیم قرار گرفتند، تیم چهارم، گروهی که سه تیم است به دلیل کرونا نتوانست شرکت کند و سازمان لیگ نتیجه گرفت با همان هفت تیم بازی‌ها را برگزار کند.

رحیمی افزود: مسابقات گروه دوم در فولاد شهر و مسابقات گروه اول در شهر گنبد برگزار شد. گروه اول شامل تیم‌های شهرداریهای ورامین، گنبدکاووس، ارومیه و صنعت نفت آبادان است. مرحله دوم مسابقات بعد از بازی‌های لیگ بانوان و اردوی تیم ملی برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بین برگزاری مرحله اول و دوم مسابقات زمان زیادی است؟ خاطر نشان کرد: بله، برای گروه ما که اول مسابقه داد سه الی چهار هفته زمان می‌برد تا دور دوم شروع شود، اما باشگاه ذوب آهن برای اینکه آمادگی بازیکنان حفظ شده و از شرایط مسابقه خارج نشوند اقدام به برگزاری اردو در هفته‌های بعد خواهد کرد. سازمان لیگ زحمت کشیده، ولی ترافیک مسابقات را داریم و مجوز شروع بازی‌ها دیر داده شد که باز هم خدا را شکر می‌کنیم لیگ برگزار شد، در غیر این صورت تیم ملی برای مسابقات پارالمپیک کار سختی داشت.

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن در خصوص دور برگشت مسابقات، گفت: مسابقات دور برگشت مقرر شده با هفت تیم در یک شهر با شرایط کرونایی زرد و نارنجی به صورت مجتمع برگزار شود. یعنی تیم‌هایی که باهم بازی نکرده‌اند مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و نهایتاً چهار تیم برتر به دور بعد راه پیدا می‌کنند.

رحیمی اضافه کرد: ذوب آهن یکی از تیم‌های پر افتخار والیبال نشسته ایران است که سابقه قهرمانی جهان، آسیا و چند دوره لیگ برتر را دارد، اما حدود سه سال است که از کسب قهرمانی دور شده است و باشگاه سیاست داشته تنها تیم را حفظ کنند که جای تشکر و قدردانی دارد. امسال تصمیم گرفتند تیم را برای سکو ببندند و رنگ مدال بستگی به مسابقات دارد.

کد خبر 464750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.