بهترین گجت‌های سلامت سال 2020+عکس

بهترین گجت‌های سلامت معرفی شده در سال 2020 میلادی شامل دستبند ضدعفونی کننده دست Squeezyband، دماسنج ThermBot، حلقه هوشمند Oura، ساعت هوشمند Fitbit Sense و دستبند هوشمند Amazon Halo می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تکنولوژی به بهبود سبک زندگی سالم کمک می‌کند و باعث می‌شود افراد راحت‌تر با ویروس‌ها و بیماری‌ها مقابله کنند. با توجه به شیوع گسترده ویروس کووید -۱۹ در سال ۲۰۲۰ میلادی، در این سال بیش از پیش به وضعیت سلامتی افراد توجه شده است. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از برترین گجت‌های سلامتی سال ۲۰۲۰ میلادی می‌پردازیم:

دستبند ضدعفونی کننده دست Squeezyband

هنگامی که کووید -۱۹ به یک بیماری همه‌گیر تبدیل شد، مردم و حتی بیمارستان‌ها برای تهیه کردن مواد ضدعفونی کننده با مشکل رو به رو شدند. خوشبختانه در حال حاضر همه افراد قادر به تهیه کردن مواد ضدعفونی کننده با قیمت معمولی هستند. دستبند ضدعفونی کننده دست Squeezyband، محصول بسیار مفیدی در دوران شیوع کرونا است که افراد با استفاده از آن همیشه مقدار کمی مواد ضدعفونی کننده دست همراه خود دارند. زمانی که قصد دارید دستان خود را ضدعفونی کنید، دستبند را فشار می‌دهید تا مقداری مایع ضدعفونی کننده روی دست‌های شما بریزد.

دماسنج ThermBot

دماسنج ThermBot به قدری سبک و کوچک است که می‌توانید آن را در هر مکانی با خود حمل کنید. این محصول به باتری نیاز ندارد و انرژی مورد نیاز آن از طریق اتصال کابل Lightning یا USB-C به گوشی هوشمند تامین می‌شود. این دماسنج قادر است از فاصله ۲.۵ سانتی متری، دمای بدن فرد را اسکن و نتایج را با دقت و سرعت زیاد ارائه دهد.

حلقه هوشمند Oura

حلقه هوشمند Oura که سلامتی افراد را ردیابی می‌کند از دیگر گجت‌های سلامت معرفی شده در سال ۲۰۲۰ است. از آنجا که این گجت فقط باید هفته‌ای یک بار شارژ شود، نیازی نیست آن را هر شب از دست خود درآورید. حلقه هوشمند Oura به LEDهای مادون قرمز، سنسورهای NTC، و شتاب سنج مجهز بوده و قادر است تغییر ات ضربان قلب (HRV)، دمای بدن، گام‌های برداشته شده و موارد دیگر را ردیابی کند.

ساعت هوشمند Fitbit Sense

ساعت هوشمند Fitbit Sense آخرین ردیاب سلامتی است که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد. این گجت قادر است سطح استرس، دمای بدن و ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری کند. زمانی که این معیارها در محدوده طبیعی خود نباشد، کاربر مطلع می‌شود. این محصول در هر مکان وضعیتی سلامتی شما را ردیابی می‌کند. علاوه بر این با استفاده از این ساعت هوشمند می‌توان به تماس‌ها و پیامک‌ها پاسخ داد. شرکت سازنده ادعا کرده است که باتری ساعت هوشمند Fitbit Sense بدون استفاده از GPS تا ۶ روز شارژدهی دارد و تنها با ۱۲ دقیقه شارژ کردن، می‌توان یک روز کامل از آن استفاده کرد.

دستبند هوشمند Amazon Halo

دستبند هوشمند Amazon Halo که با تمرکز بر سلامت افراد تولید شده است، بدون صفحه نمایش بوده و معیارهای مهم سلامتی افراد را ردیابی می‌کند. این محصول همانند دیگر گجت‌های مشابه، الگوی خواب و فعالیت ورزشی افراد را کنترل می‌کند. کاربران با استفاده از اپلیکیشن Halo می‌توانند ترکیبات بدن خود را از طریق یک عکس ساده اندازه‌گیری کنند. علاوه بر این برنامه Halo قادر است تن صدا را بسنجد و حال روحی فرد را هنگام صحبت کردن او تشخیص دهد.

مانیتور کیفیت هوا 2 Flow

با وجود اینکه بیشتر گجت‌های پوشیدنی در دنیا می‌توانند ضربان قلب و دمای بدن انسان را اندازه‌گیری کنند، اما هیچکدام از آن‌ها قادر نیست کیفیت هوای اطراف کاربران را ارزیابی کند. Flow 2 یک مانیتور پیشرفته برای سنجش کیفیت هوا است. بنابراین در صورتی که هوای اطراف کاربر آلوده باشد، به او هشدار می‌دهد. کاربران با استفاده از این محصول می‌توانند تمیزترین روزها را برای مسافرت رفتن انتخاب کنند. مانیتور کیفیت هوا Flow 2 قابل حمل است و با هر بار شارژ کردن می‌توان سه روز از آن استفاده کرد.

کد خبر 464678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.