آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های کلانشهر اصفهان

تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی و هر دو مسیر بزرگراه امام خمینی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان امروز_ یکشنبه هفتم دی ماه ۹۹_ در هر دو مسیر خیابان کاوه، خیابان عبدالرزاق در هر دو مسیر، طول خیابان شمس آبادی به صورت رفت و برگشت، خیابان آمادگاه، هر دو مسیر خیابان چهارباغ پایین، مسیر شرق به غرب خیابان شهید مطهری، طول خیابان کمال اسماعیل به صورت رفت و برگشت و مسیر شرق به غرب بلوار ملت ترافیک سنگین است.

همچنین در مسیر شرق به غرب بلوار سعدی، بلوار آئینه خانه در مسیر شرق به غرب، هر دو مسیر خیابان توحید، طول خیابان شریعتی به صورت رفت و برگشت و مسیر شرق به غرب بلوار دانشگاه نیز تراکم ترافیک وجود دارد.

ساعت ١٦ و٣٠ دقیقه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی به علت ترکیدگی لاستیک جلو یک دستگاه وانت نیسان شاهد برخورد این خودرو با یک پژو پارس بودیم، ترافیک حاصل از این حادثه سنگین بود.

به علت ترکیدن لوله آب در زیر پل شیخ صدوق شمالی (ابتدای خیابان میر) عملیات عمرانی در حال انجام است، به همین منظور برای جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی به شهروندان توصیه می‌شود هنگام عبور از آن محدوده مسیر جایگزین که حاشیه رودخانه است را انتخاب کنند.

کد خبر 464658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.