تعمیر مسیرهای دوچرخه قزوین

در این بسته خبری از ساماندهی دستفروشان مشگین شهر تا طرح نوسازی و بومی سازی ناوگان خدمات شهری بجنورد و احداث ۳۵ هزار مترمربع فضای سبز در سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

راه اندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری شیرین سو

شهرداری شیرین سو از راه اندازی سامانه تلفنی دریافت درخواست‌ها و معضلات شهری شهرداری شیرین سو خبر داد.

رزمایش زمستانی حسن آباد فشا فویه

مانور و رزمایش بزرگ تجهیزات و ادوات ستاد مدیریت بحران بخش فشا فویه با حضور فعال نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرداری برگزار شد.

اعتبار مورد نیاز برای نگهداری مسیرهای دوچرخه شهر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به طور متوسط ۷۰ میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری مسیرهای دوچرخه سطح شهر هزینه می‌شود و در مجموع ۹ ماهه نخست سال جاری بیش از ۶۰۰ میلیون تومان در این بخش هزینه شده است.

واگذاری ۵۵ هکتار از فضای سبز شهر بیرجند به بخش خصوصی

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند با بیان این خبر گفت: نگهداری فضای سبز شهر بیرجند سالانه بیش از ۷۰ میلیارد ریال هزینه دارد که نیازمند مدیریت و دقت در این حوزه است.

کارخانه کبریت زنجان موزه شهر می‌شود

غلامرضا نظری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: از برنامه‌های سازمان فرهنگی تبدیل مجموعه کارخانه کبریت به یک مجموعه تاریخی و فرهنگی و بحث موزه شهر و شهرداری و همچنین تعریف کارکرد برای پارک بانوان خواهد بود.

احداث ۳۵ هزار مترمربع فضای سبز در سنندج

فواد کریمی، مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از احداث هفت هزار مربع پیاده رو و ۳۵ هزار مترمربع فضای سبز در بلوار نظام مهندسی سنندج خبر داد.

تأمین تسهیلات در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی

سید سعید حسینی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری با اشاره به لزوم نوسازی ناوگان تاکسی شهر ساری گفت: هماهنگی لازم جهت تأمین تسهیلات در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی انجام شد.

ساماندهی دست فروشان مشگین شهر

رحمت انوری آذر، شهردار مشگین شهر از اختصاص محلی مناسب برای ساماندهی دست فروشان این شهر خبر داد.

طرح نوسازی و بومی سازی ناوگان خدمات شهری بجنورد

مجید شادکام، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بجنورد از آغاز طرح نوسازی و بومی سازی ناوگان خدمات شهری در بجنورد خبر داد.

همکاری مدیریت پسماند در اجرای پروژه‌های عمرانی اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند از همکاری سازمان مدیریت پسماند در اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در سطح شهر خبر داد.

کد خبر 464646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.