دفن بیش از ۱۰ هزار تن زباله در سایت لندفیل

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان، از دفن ۱۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۸۳۰ کیلوگرم زباله در سایت لندفیل شهر کرمان در آذرماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا علیرضا ریاضی ضمن اعلام این خبر گفت: در آذرماه سال‌جاری علاوه بر زباله‌های خانگی، زباله‌های عفونی امحا شده توسط بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها نیز به‌صورت ویژه جمع‌آوری و به روش بهداشتی در سایت لندفیل دفن شده است.

وی از نصب باسکول ۸۰ تنی در ورودی سایت لندفیل و آماده‌سازی کارخانه پالایش زباله خبر داد و خاطرنشان کرد: اقداماتی چون کانال‌برداری، شفته‌ریزی، آرماتوربندی و بتن‌ریزی برای محل نصب سرند کارخانه پالایش زباله انجام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان توسعه و گسترش طرح تفکیک زباله از مبدأ را از اولویت‌های سازمان پسماند عنوان کرد و افزود: از شهروندان می‌خواهیم در طرح تفکیک زباله از مبدأ، با سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از طریق سایت شهرداری، قسمت «کرمون من»، اپلیکیشن «شمیز» را دانلود کرده و جهت جمع‌آوری زباله‌های تفکیک‌شده در این زمینه با شهرداری همکاری کنند.

منبع: برنا

کد خبر 464613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.