ال جی در نمایشگاه CES 2021 از چه محصولاتی رونمایی می‌کند؟

شرکت ال جی اعلام کرده است که در نمایشگاه CES 2021 از محصولات جدید خود که باعث بهبود سبک زندگی افراد می‌شود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به دلیل شیوع گسترده ویروس کووید -۱۹ در سراسر دنیا، نمایشگاه 2021 CES از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ ژانویه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. رویداد آنلاین شرکت ال جی از ساعت هشت صبح روز ۱۱ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی آغاز می‌شود و به صورت زنده در وب سایت مربوط به نمایشگاه CES 2021 نمایش داده خواهد شد. این رویداد با عنوان "زندگی روشن است، خودت را در خانه خود بساز" برگزار خواهد شد.

انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای از تلویزیون‌های OLED مدل ۲۰۲۱ و تعداد زیادی لوازم خانگی جدید رونمایی کند. همچنین این شرکت قصد دارد یک ربات جدید عرضه کند که قادر است با استفاده از نور فرابنفش میکروب‌ها را از بین ببرد. این محصول اولین بار در اوایل ماه دسامبر معرفی شد.

در بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی امسال یک قسمت به نمایشگاه مجازی سه بعدی اختصاص داده شده است که محصولات ال جی در آن به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه مجازی تا تاریخ ۱۵ فوریه در دسترس خواهد بود. علاوه بر این ال جی الکترونیکس CTO IP Park در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۱ در ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه صبح در مورد نوآوری و چشم انداز شرکت ال جی برای مشتریان سخنرانی خواهد داشت.

کد خبر 464433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.