اسامی ۸ کوهنورد جانباخته در ارتفاعات شمال تهران

فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری تهران بزرگ اسامی هشت تن از اجساد کشف شده در ارتفاعات شمال تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمد مقدسی با اشاره به یافتن پیکر هشت تن از کوهنوردان جان‌باخته در ارتفاعات شمال تهران و انتقال آنان به پایگاه پلیس کوهستان اظهار کرد: همانطور که پیش از این اعلام شده بود پیکر هشت کوهنورد جان‌باخته در ارتفاعات شمال تهران کشف شده و دقایقی پیش به پایین منتقل شد.

وی با بیان اینکه هویت این افراد از سوی خانواده‌شان مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: پیکر اجساد انتقال داده شد در پایگاه پلیس کوهستان شناسایی شده و به تأیید خانواده‌هایشان رسید، اما اجساد از آنجا برای بررسی علت دقیق مرگ و صدور گواهی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت درباره اسامی جان‌باختگان نیز گفت: برابر صورتجلسه امضا شده از سوی خانواده‌ها اسامی این افراد عبارتند از محمد محمدی فرزند حسین، یحیی انصاری فرزند جواد، اشکان رضوایی نراقی فرزند بهروز، کوروش کاشفیان فرزند احمد، اصغر کنعانی فرزند احمد، هادی بهادری، امیرهوشنگ سرآبادی و علی رضا قاضی زاهدی است که متأسفانه در حادثه روز گذشته جان خودرا از دست دادند.

به گفته مقدسی، مفقودی پنج تن دیگر نیز تاکنون در پلیس کوهستان ثبت شده که جستجوها برای یافتن آنان ادامه خواهد داشت.

همچنین پیکر مرحوم سیدمصطفی فاطمی از سردبیران سابق ایسنا، استاد دانشگاه و دندانپزشک نیز که در میان مفقودشدگان این حادثه قرار دارد، که از سوی خانواده ایشان شناسایی شده اما هنوز به پایین منتقل نشده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 464429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.