آغاز عملیات احداث پل غیر هم‌سطح مشگین‌شهر در دهه فجر

شهردار مشگین شهر گفت: آئین کلنگ زنی عملیات احداث پل غیر هم‌سطح جانبازان در مرکز این شهر در دهه فجر سال جاری برگزار می‌شود.

رحمت انوری آذر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: میدان جانبازان یکی از میادین شلوغ و پرترافیک مشگین شهر است و بسیاری از مسافران استان آذربایجان شرقی از این نقطه وارد این شهرستان می‌شوند.

وی افزود: به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه عمومی، کاهش ترافیک و روان سازی میدان جانبازان، احداث پل غیرهمسطح در این نقطه از شهر مشگین شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

شهردار مشگین شهر عنوان کرد: مدیریت شهری با شرکت مهندسین مشاور در بخش خصوص برای انجام مطالعات اجرای پروژه پل غیرهمسطح به مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان قرارداد همکاری امضا کرده و اکنون مطالعه این طرح توسط شرکت مشاور در حال انجام است.

انوری‌آذر ادامه داد: پس از اتمام طرح مطالعاتی و تخصیص بودجه اولیه ۲۰ میلیارد ریالی از سوی استانداری اردبیل، کلنگ احداث پل غیر هم‌سطح توسط شهرداری مشگین شهر در دهه فجر بر زمین زده می‌شود و اجرای آن آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: بخشی از بودجه احداث این طرح توسط استانداری و مابقی هزینه‌ها نیز از طریق منابع داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.

شهردار مشگین‌شهر خاطرنشان کرد: با توجه به توریستی بودن شهر مشگین شهر و حضور تعداد بیشماری از گردشگران و مسافران در فصول مختلف سال، قدیمی بودن بافت خیابان‌های این شهر، افزایش جمعیت و وسایل نقلیه عمومی، اصلاح معابر و کاهش ترافیک در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، مشگین شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی استان اردبیل قرار دارد.

کد خبر 464304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.