امروز آخرین مهلت درخواست انتقال دانشجویان شاهد علوم پزشکی

نتایج نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی تا نیمه دوم دی ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام وزارت بهداشت، ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی نقل و انتقال ورودی نیم سال دوم (بهمن) امروز، ۶ دی پایان می‌پذیرد و پس از پایان مهلت ثبت نام، کمیسیون نقل و انتقال تشکیل و تقاضای دانشجویان بررسی می‌شود.

بر این اساس، نقل و انتقال دانشجویان صرفاً بر اساس اولویت‌های قانونی و ضوابط اجرایی صورت می‌گیرد و نتایج موافقت یا عدم موافقت با درخواست دانشجویان در کمیسیون نقل و انتقال، تا نیمه دوم دی ماه اعلام می‌شود.

نتایج موافقت و یا عدم موافقت با درخواست انتقال دانشجو، صرفاً از طریق پیامک به دانشجو و از طریق سامانه مربوطه به دانشجو و دانشگاه‌های مبدأ و مقصد اطلاع رسانی می‌شود. بنابراین لازم است دانشجویان از مراجعه حضوری به ستاد مرکزی وزارتخانه و دانشگاه‌ها و برقراری تماس تلفنی در این زمینه خودداری کنند و صرفاً منتظر اعلام نتیجه از طریق پیامک و سامانه بمانند.

همچنین دسترسی به سامانه نقل و انتقال از طریق آدرس shahedtransmission.behdasht.gov.ir امکان پذیر است و متقاضیان نیم سال دوم (ورودی بهمن ۹۹) که تاکنون موفق به ثبت نام نشده‌اند، تا روز ۶ دی ماه از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس زیر می‌توانند ثبت نام کنند.

پس از پایان ثبت نام و بررسی مدارک و شرایط متقاضیان، کمیسیون مربوط به نقل و انتقالات تشکیل خواهد شد.

کد خبر 464233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.