روزنامه‌های ورزشی ۶ دی؛ کتک‌کاری در تبریز

روزنامه های ورزشی ۶ دی ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز شنبه_ ۶ دی ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"ایران ورزشی" با عنوان " نادری را به بازی با پرسپولیس برسانید" صحبت‌های فکری سرمربی استقلال را نشان می‌دهد که از پزشکان این تیم می‌خواهد نادری را به بازی با پرسپولیس برسانند.

"خبر ورزشی" با عنوان " فرار پرسپولس از دریاچه قائم‌شهر" اشاره به تساوی پرسپولیس در دقایق آخر بازی با نساجی دارد.

" فرهیختگان ورزشی" با عنوان "تاکید ویژه استقلال، اول سپاهان بعد دربی" اشاره به نگرانی آبی‌ها از بابت اعلام زمان مسابقات دارد که اعتقاد دارند نباید پاسوز پرسپولیس شوند.

" خراسان ورزشی" با عنوان " برداشت یک امتیازی پرسپولیس از شالیزار" اشاره به این موضوع دارد که پرسپولیس بعد از فینال آسیا در لیگ برتر مقابل نساجی قرار گرفت که به خاطر باران، آب زیادی در چمن جمع شده بود ولی بازی را برگزار کردند که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

"شوت" با عنوان " کتک کاری در تبریز" اشاره به بازی ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان دارد که پس از زدن سوت پایان دروازه بان نفت مسجد سلیمان با بازیکن ماشین سازی در گیر می‌شود و در ادامه دعوا بین اعضای دو تیم شدت می‌گیرد.

" گل" با عنوان " الهامی در تراکتور" اشاره به حضور ساکت الهامی روی نیمکت تیم فوتبال تراکتور تبریز دارد.

"صدای سپاهان " با عنوان " دختران طلایی بدون توقف می‌تازند" اشاره به پیروزی‌های مداوم تیم فوتبال بانوان سپاهان در لیگ برتر فوتبال بانوان دارد.

"سبز سبزم" با عنوان " این قلعه نویی خوش شانس" اشاره به بازی ذوب آهن و گل گهر سیرجان دارد که علیرضا حقیقی و تیر دروازه گل گهر مانع پیروزی ذوب آهن شدند.

کد خبر 464169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.