معرفی تلویزیون‌های جدید سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 

شرکت سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه CES 2021 از تلویزیون‌های جدید خود رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همانطور که اعلام شده است به دلیل شیوع گسترده ویروس کووید -۱۹ در سراسر جهان، نمایشگاه CES 2021 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. این رویداد در تاریخ ۱۱ ژانویه آغاز می‌شود و تا ۱۴ ژانویه ادامه خواهد داشت. سامسونگ از جمله تولید کنندگانی است که قصد دارد از محصولات جدید خود در این رویداد رونمایی کند. به نظر می‌رسد این شرکت تمرکز خود را بر تلویزیون‌های جدید قرار داده است. 

شرکت سامسونگ محصولات خود را در روز ۱۲ ژانویه بین ساعات ۲ و ۳۰ دقیقه ۰ تا سه بعدازظهر رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود این برند تلویزیون‌های 8K QLED، تلویزیون‌های MicroLED و Mini LED و دستگاه‌های مرتبط با آن را معرفی کند. نمایشگرهای Mico LED از نظر زاویه دید، کنتراست و زمان پاسخگویی شبیه پنل‌های OLED است، اما مشکلاتی مانند روشنایی پایین را ندارد.

محصولاتی که معرفی می‌شود ممکن است رقیب جدیدی برای فناوری OLED محسوب شود. علاوه بر این فناوری QLED مورد استفاده در نسل جدید تلویزیون‌های سامسونگ بسیار جذاب بوده و قطعاً توجه افراد زیادی را به خود جلب خواهد کرد. این تلویزیون‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد مانند درخشندگی بالا را ارائه می‌دهد.

ممکن است شرکت سامسونگ از نسل جدید تلویزیون‌های متفاوت مانند The Frame و The Sero نیز رونمایی کند. البته در بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی امسال سامسونگ محصولات جالب توجه دیگری به جز تلویزیون نیز عرضه خواهد کرد.

کد خبر 464145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.