نسخه ویژه هواوی واچ فیت به مناسبت سال نو چین معرفی شد

ساعت هوشمند HUAWEI Watch Fit در تابستان گذشته معرفی شده بود؛ حالا کمپانی چینی به مناسبت سال نو از نسخه ویژه هواوی واچ فیت با پسوند New Year Edition رونمایی کرده است.

به گزارش ایمنا، مشخصات فنی نسخه ویژه هواوی واچ فیت تفاوتی با قبل ندارد. همچنان یک ساعت هوشمند با طراحی مستطیل شکل و صفحه نمایش ۱.۶۴ اینچی آمولد است که رزولوشن ۴۵۶ در ۲۸۰ و تراکم پیکسلی ۳۲۶ ppi دارد. جنس بدنه این گجت از فیبر پلیمر تقویت شده و جنس بند آن سیلیکونی است.

ظرفیت حافظه داخلی ساعت به ۴ گیگابایت می‌رسد و از طریق بلوتوث ۵.۰ به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود. جی پی اس و سایر حسگرهای ضروری از قبیل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور نور محیطی، سنسور اپتیکال ضربان قلب و SpO2 هم دارد.

هواوی واچ فیت از تراشه کایرین A1 قدرت می‌گیرد و با ۱۲ تمرین ورزشی پیش‌فرض می‌آید. از دیگر قابلیت‌های آن باید به HUAWEI TruSeen ۴.۰ (مانیتورینگ ضربان قلب)، HUAWEI TruSleep ۲.۰ (نظارت روی خواب کاربر)، HUAWEI TruRelax (مانیتورینگ استرس)، سنجش سطح اکسیژن خون و ثبت چرخه قاعدگی اشاره کنیم.

امکانات متداول مانند نمایش وضعیت آب و هوا، گام شمار، آلارم، دریافت نوتیفیکیشن اپ‌ها، پیامک و تماس تلفنی را هم نباید از قلم بیندازیم. مهم‌تر اینکه تا فشار ۵ اتمسفر نسبت به آب مقاوم است.

این ساعت هوشمند ابعاد ۴۶ در ۳۰ در ۱۰.۷ میلی متری و وزن ۲۱ گرمی (بدون بند) دارد و تا ۱۰ روز بدون شارژ مجدد، روشن می‌ماند.

قیمت نسخه ویژه هواوی واچ فیت

نسخه معمولی که به تازگی وارد بازار چین شده، ۷۹۹ یوان (۱۲۲ دلار) قیمت دارد و در چهار رنگ مشکی، سبز، نارنجی و صورتی عرضه می‌شود. قیمت نسخه ویژه اما ۸۹۹ یوان (۱۳۷ دلار) است و از پانزدهم ژانویه (۲۶ دی) به فروش می‌رسد.

منبع: گجت نیوز

کد خبر 463929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.