سختگیرانه‌ترین قوانین کرونایی سوئد برای کریسمس

دولت سوئد از افزایش محدودیت‌های دوران کرونا طی ایام سال نو خبر داده و اعلام کرده است که حداکثر سختگیری را برای مهار ویروس کرونا در این روزها بر مردم اعمال خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اکنون که به تعطیلات کریسمس نزدیک می‌شویم، بیمارستان‌های سراسر کشور از بیماران کرونایی پر شده و تختی برای بستری مبتلایان جدید به جای نمانده است. در این راستا و به خاطر نزدیک شدن به ایام سال نو، مقامات رسمی کشور تصمیم گرفته‌اند محدودیت‌های خود بر مردم را افزایش دهند تا از این طریق، به کاهش زنجیره انتقال کروناویروس جدید کمک کنند. جالب است بدانید که مقامات اعلام کرده‌اند که از آغاز ظهور بیماری کووید -۱۹ تا کنون، اعمال این‌گونه قوانین بر مردم بی‌سابقه بوده است و دولت قصد دارد جدی‌تر از همیشه مسئله انتشار ویروس را پیگیری کند.

از امروز بیست و چهارم ماه دسامبر، حداکثر تعداد افرادی که در رستوران می‌توانند روی یک میز بنشینند، چهار نفر خواهد بود و صاحبان تمام کافه‌ها و رستوران‌ها، ساعت ۸:۳۰ دقیقه عصر موظف به بستن مراکز کاری خود هستند. علاوه بر این، تمام فروشگاه‌های سراسر شهر باید با توجه به اندازه ملک خود، مشتری پذیرش کنند، ضمن اینکه به منظور جلوگیری از تجمع مردم، هر گونه دست‌فروشی در خیابان‌ها ممنوع خواهد بود.

از هفتم ژانویه، تمام کاربران و کارکنان وسایل حمل و نقل عمومی موظف به استفاده از ماسک هستند و به افراد بدون تجهیزات ایمنی شخصی اجازه سوار شدن بر این وسایل داده نخواهد شد.

همچنین، مقامات ارشد کشور از صاحبان مشاغل خواسته‌اند از امروز تا بیست و چهارم ژانویه، در صورت امکان به دورکاری بپردازند تا از شیوع بیماری کووید -۱۹ در میان کارکنان خود پیشگیری کنند. مهم‌تر از همه اینکه، تمام باشگاه‌های ورزشی و مراکز تجاری غیرضروری تا پایان بیست و چهارم ماه ژانویه حق فعالیت نخواهند داشت و در صورت سرپیچی از این قانون، مرکز آن‌ها توسط مأموران امنیتی پلمپ خواهد شد.

کد خبر 463908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.