پیوند ادیان با ابزار هنر + تصویر

در سالروز میلاد حضرت مسیح (ع)، یک هنرمند نگارگر با الهام از آیات قرآن اثری ارزشمند را خلق کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همواره پیوند میان اسلام و دیگر ادیان الهی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است. همچنین در طول تاریخ و در گستره ایران همیشه افراد با ادیان، آیین و رسوم متفاوت با یکدیگر زیست کرده‌اند. کریسمس و میلاد حضرت مسیح (ع) تقریباً در تمام کشورهای جهان از جمله ایران جشن گرفته می‌شود. این جشن هم‌زمان با آغاز سال نو میلادی است و شور و حال خاصی دارد.

از همین رو آثار هنری مختلفی از میلاد حضرت مسیح (ع) در اقصی نقاط جهان شکل گرفته است. رضا بدرالسما نیز با هنر اصیل نگارگری ایرانی برای روز میلاد حضرت مسیح (ع) اثری خلق کرده است.

بدرالسما در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره این اثر اظهار کرد: اثر "بشارت" با الهام از آیات قرآن خلق شده است چرا که خداوند بشارت آمدن حضرت مسیح (ع) را در آیه ۴۵ سوره آل عمران به حضرت مریم می‌دهد. امیدوارم با خلق این آثار هنری پیوند میان مسیحیان و شیعیان عمیق‌تر شده و وحدت میان ملت‌ها با پیروی از ادیان توحیدی بیشتر شود.

این هنرمند نگارگر گفت: همه انبیا برای شیعیان قابل احترام هستند و به همه آن‌ها اعتقاد داریم و به پیروان حضرت مسیح (ع) نیز احترام می‌گذاریم.

او درباره اثر "بشارت" توضیح داد: این اثر با تکنیک گواش و آبرنگ در ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی‌متر به مناسبت ولادت حضرت مسیح خلق شده است.



کد خبر 463863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.