پنج ستاره را با ساختار جدید دنبال کنید

سری جدید مسابقه «پنج ستاره» به تهیه کنندگی محمد قنبری از این هفته پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مسابقه «پنج ستاره» با ساختار جدید در ۴۰ قسمت از این هفته ۴ و ۵ دی ماه با هدف حمایت از کالای ایرانی از گروه اجتماعی شبکه پنج و با اجرای ابوالفضل آقاخانی پخش می‌شود.

در آزمون سری جدید مسابقه «پنج ستاره» بیش از ۱۲ هزار نفر ثبت نام کردند و شرکت کنندگان در آزمون ورودی پس از کسب امتیاز مورد نظر به مسابقه «پنج ستاره» دعوت شدند.

در مسابقه «پنج ستاره» ۲ شرکت کننده در پنج مرحله که سه مرحله آن به صورت پرسش و پاسخ و ۲ مرحله آن به صورت عملی خواهد بود، به رقابت خواهند پرداخت و در آخر شرکت کننده ای که ستاره بیشتری داشته باشد، برنده مسابقه خواهد بود و به مرحله انتخاب جایزه خواهد رفت.

محور سوالات این مسابقه برای شرکت کنندگان در حوزه اطلاعات عمومی، تاریخ، ادبیات فارسی، ورزش، علمی، مسائل دینی و … انتخاب شده است. علاوه بر رقابت نظری شرکت‌کنندگان، بخش بازی‌های عملی نیز در این مسابقه طراحی شده و جوایز این مسابقه ۲۰ میلیون تومان کمک هزینه خرید کالای ایرانی است.

هر هفته یک مسابقه پیامکی برای بینندگان در نظر گرفته شده است که در پایان هفته از بین کسانی که پاسخ درست سوال را ارسال کنند به قید قرعه جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت شبکه پنج سیما به نشانی www.tv۵.ir و صفحه مسابقه «پنج ستاره» مراجعه کنند.

مسابقه «پنج ستاره» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که به صورت هفتگی هر پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

کد خبر 463734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهین تاج نیازی IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    بسیارجذاب عالیه