۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
بهترین گجت‌های سال ۲۰۲۰

بهترین گجت‌های معرفی شده در سال ۲۰۲۰ میلادی شامل دوچرخه Peloton Bike+، گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip ، اسپیکر هوشمند گوگل Nest Audio، ساعت هوشمند فیت بیت Charge 4 و هندزفری گلکسی بادز لایو سامسونگ می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در ۱۲ ماه گذشته تعداد زیادی گوشی هوشمند، تبلت، بلندگوی هوشمند، هدفون، لپ‌تاپ، ایرباد، هدست VR، کنسول بازی ویدئویی، ساعت هوشمند و تلویزیون به بازار معرفی شد و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. بسیاری از این گجت‌ها به بهبود زندگی افراد در دوران شیوع ویروس کووید -۱۹ کمک کرده و بعضی از آن‌ها باعث شده است افراد به راحتی با اعضای خانواده و دوستان خود ارتباط برقرار کنند. تعدادی دیگر از این گجت‌ها نیز نشانگرهای سلامتی افراد را ردیابی می‌کنند. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از بهترین گجت‌های سال ۲۰۲۰ می‌پردازیم: 

دوچرخه +Peloton Bike

دوچرخه +Peloton Bike تمام نقاط ضعف دوچرخه‌های نسل پیشین Peloton را جبران کرده است. این دوچرخه ثابت دارای یک صفحه نمایش بزرگ بوده که قابلیت چرخش دارد. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران می‌توانند اپل واچ خود را به آن متصل کنند. علاوه بر این دوچرخه ذکر شده ظاهر بسیار زیبایی دارد و کار کردن با آن بسیار آسان است.

گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip

گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip طراحی انعطاف پذیری دارد و کیفیت صفحه نمایش ۶.۷ اینچی آن 1080p است. یک نمایشگر کوچک‌تر سه اینچی نیز روی این گوشی قرار دارد که هنگام تا شدن می‌توان از آن استفاده کرد. ۱۶ میلیون رنگ در صفحه نمایش این محصول استفاده شده که باعث شده است کیفیت تصویر خوبی ارائه دهد. چیپست به کار رفته در گلکسی Z Flip از نوع اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است. گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip دارای دو دوربین ۱۲ مگاپسکلی عریض و فوق عریض بوده و دوربین سلفی آن نیز دارای سنسور ۱۰ مگاپیسکلی است. انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

اسپیکر هوشمند گوگل Nest Audio

اسپیکر هوشمند گوگل Nest Audio دارای بدنه مستطیلی شکل و لبه‌های گرد است و به صورت ایستاده و عمودی روی سطوح قرار می‌گیرد. علاوه بر این ۷۰ درصد این محصول از پلاستیک بازیافتی تولید شده است، بنابراین با محیط زیست سازگار است. این مدل اسپیکر هوشمند دارای چهار چراغ LED بوده که هنگام شنیدن صدای کاربر یا پاسخ دادن به او روشن می‌شود. گجت جدید با دستیار صوتی گوگل اسیستنت سازگاری دارد. بنابراین می‌تواند به فرامین کاربر عمل کند. به عنوان مثال می‌تواند آهنگ مورد علاقه فرد را پخش کند، وضعیت آب و هوا را اعلام کند یا دیگر وسایل هوشمند موجود در منزل را کنترل کند. قیمت این محصول ۹۹ دلار ارزیابی شده است و در رنگ‌های خاکستری روشن، سبز، صورتی و آبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ساعت هوشمند فیت بیت Charge4

ساعت هوشمند فیت بیت Charge 4 به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، به عنوان یک ردیاب سلامتی در نظر گرفته می‌شود. این ساعت هوشمند دارای بدنه آلومینیومی و باریک با نمایشگر OLED، مجهز به GPS داخلی است و به حسگر سنجش اشباع اکسیژن خون مجهز است. عمر باتری این محصول بسیار چشمگیر بوده، به طوری که با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا هفت روز داوم بیاورد و وسیله مناسبی برای انجام تمرینات ورزشی روزانه باشد. علاوه بر این در فیت بیت Charge 4 از چیپ NFC استفاده شده است.

هندزفری گلکسی بادز لایو سامسونگ

هندزفری گلکسی بادز لایو سامسونگ دارای طراحی بسیار متفاوت و بی‌نظیر است. این مدل هندزفری به راحتی درون گوش افراد قرار می‌گیرد و به فناوری حذف نویز محیط فعال است. گجت جدید دارای سه میکروفون داخلی است. بنابراین بهترین کیفیت مکالمه را فراهم می‌کند. در صورتی که قابلیت حذف نویز محیطی فعال باشد، باتری این محصول برای مدت ۶ ساعت شارژدهی دارد، اما با استفاده از باتری کیس شارژ در مجموع می‌توان ۲۱ ساعت از آن استفاده کرد. در شرایط اضطراری می‌توان تنها با پنج دقیقه شارژ کردن هندزفری، یک ساعت از آن استفاده کرد. علاوه بر این با قرار دادن هندزفری پشت گوشی نیز می‌توان آن را شارژ کرد.

کد خبر 463578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.