"پایان رأفت" سرمربی تیم شهرداری آستارا شد

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا از انتخاب پایان رأفت به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد.

آرش بابلیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از بررسی گزینه‌های مختلف در نهایت با "پایان رأفت" پیشکسوت فوتبال آستارا و باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسیدیم و ایشان به صورت رسمی به عنوان سرمربی باشگاه شهرداری آستارا انتخاب شد.

وی افزود: رأفت اسطوره و افتخار ورزش آستارا است و همه مردم آستارا او را دوست دارند و برای او ارزش ویژه ای قائل هستند، در چند روز گذشته سرمربیگری تیم شهرداری آستارا را به او پیشنهاد دادیم که ابتدا به دلیل مشکلات شخصی پیشنهاد ما را قبول نکرد، اما در ادامه با پیگیری‌های اعضای هیئت مدیره باشگاه و نظر مثبت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آستارا و به دلیل حساسیت بالای مسابقات لیگ یک و احساس نیاز مبرم ورزش آستارا در این مقطع، این مسئولیت را بر عهده گرفت.

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: مراسم معارفه پایان رأفت سرمربی جدید تیم شهرداری آستارا فردا چهارشنبه ساعت ۱۲:۴۵ در ورزشگاه وحدت این شهرستان برگزار خواهد شد.

بابلیان از زحمات چندین ساله حسن اشجاری سرمربی سابق و همچنین یاشین سزاوار کاپیتان و سرمربی موقت تیم شهرداری که علیرغم جوانی در دو بازی اخیر موفق به کسب شش امتیاز شد، قدردانی کرد و گفت: شهرداری آستارا امروز در شهر ارومیه به مصاف نود ارومیه رفت، و علیرغم سرمای هوا بازیکنان شهرداری با جنگندگی موفق شدند یک بر صفر این تیم را شکست دهند.

گفتنی است؛ شهرداری آستارا در حال حاضر با انجام شش بازی، سه برد، یک مساوی، دو باخت، پنج گل زده، سه گل خورده، با ۱۰ امتیاز در جایگاه هفتم جدول ۱۸ تیمی لیگ دست اول کشور (جام آزادگان) قرار دارد و حسن اشجاری سرمربی سابق شهرداری آستارا در ۲۴ آذرماه سال جاری پس از سه سال کسب نتایج درخشان به صورت توافقی از این تیم جدا شد. و یاشین سزاوار، کاپیتان تیم به صورت موقت و تا انتخاب سرمربی جدید هدایت شهرداری آستارا را در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، جام آزادگان برعهده گرفته بود.

به گزارش ایمنا، پایان رأفت متولد شهرستان آستارا است و تجربه مربیگری در تیم‌های داماش ایرانیان، امید پرسپولیس و ملوان بندرانزلی را در کارنامه دارد.

کد خبر 463567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.