زن جوان زنده زنده در آتش سوخت

دستگیری جاعلان ۶۰۰ میلیاردی، تصادف زنجیره‌ای ۱۶ خودرو در شوش با گوسفندان، کشف یک کیلو هروئین جاسازی شده در پراید، دستگیری زورگیر تهرانی و زنده زنده سوختن زن 30 ساله تهرانی در انفجار خانه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو تن از اعضای باند سه نفره کلاهبرداران خبر داد که با جعل سند، خانه‌ای ویلایی را در شهرک گلستان به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال فروخته بودند.

وی گفت: مأموران عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان با دریافت پرونده‌ای مبنی بر کلاهبرداری و جعل سند یک باب خانه ویلایی توسط دو خانم و یک آقا بررسی موضوع و دستگیری متهمان پرونده را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود، متهمان با سند سازی یک باب خانه ویلایی را در ابتدا تصرف و سپس با درج آگهی فروش، آن را به شاکی به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال فروخته‌اند و شاکی مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال به عنوان پرداخت اولیه به متهمان پرداخت کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه شاکی قبل از پرداخت قسط دوم متوجه جعلی بودن اسناد متهمان شده و با مراجعه به کلانتری خواستار دستگیری آنان شده است، گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان در غرب تهران با هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات پلیسی دو تن از متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: هر دو متهم در کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف و با دستور قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند، موقوفه‌ای با اشاره به اینکه دستگیری متهم سوم پرونده و کشف سایر جرایم احتمالی در دستور کار قرار دارد، گفت: افراد باید هنگام معامله خانه و زمین تا از اصالت مدارک هویتی و مالکیت فروشنده مطمئن شوند و قبل از آن از تنظیم هرگونه قرارداد و پرداخت وجه خودداری کنند.

تصادف زنجیره‌ای ۱۶ خودرو در شوش با گوسفندان فرمانده

رضا دولتشاهی، پلیس راه خوزستان گفت: تصادف زنجیره‌ای ۱۶ خودرو در بر خورد با گله گوسفندان در محور اهواز به شوش رخ داد.

وی اظهار کرد: این حادثه بین ۱۱ دستگاه سواری، یک دستگاه وانت و چهار دستگاه کامیون رخ داد، با اعلام وقوع این حادثه مأموران پلیس راه و امدادی در محل حاضر شدند.

دولتشاهی ادامه داد: این حادثه زمانی رخ داد که یک نفر چوپان قصد عبور احشام خود را از عرض محور را داشت که با توجه به مه آلوده بودن شدید یک دستگاه وانت با چوپان و احشام برخورد و سپس سایر خودروها با هم تصادف می‌کنند.

فرمانده پلیس راه خوزستان تصریح کرد: ۵۰ درصد علت این تصادف عدم توجه به جلو وانت و ۵۰ درصد دیگر توسط چوپان بوده است، این حادثه تلفات انسانی نداشته و صرفاً دو نفر به صورت سطحی مجروح شدند.

کشف یک کیلو هروئین جاسازی شده در پراید

سید امیر موسوی، رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه تهران از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف یک کیلو هروئین خبر داد.

وی پور اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی سواری پراید در محله مشیریه رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۶۹ مشیریه قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی خودروی مورد نظر را در یکی از خیابان‌های فرعی مشیریه شناسایی و آن را متوقف کردند.

رئیس کلانتری مشیریه با اشاره به اینکه در این رابطه راننده و سرنشین خودرو دستگیر شد، تصریح کرد: در بازرسی از داخل خودرو مقدار یک کیلو هروئین کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: پلیس همواره مصمم است با هرگونه فعالیت قاچاقچیان که امنیت و سلامت جوانان و نوجوانان را مورد تهدید قرار می‌دهند برخورد کند و تحقق نتیجه مطلوب این امر مستلزم مشارکت همگانی مردم با پلیس در گزارش اینگونه موارد از طریق تلفن ۱۱۰ است.

دستگیری زورگیر تهرانی

دلاور القاصی، فرمانده یگان امداد پلیس تهران از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی سواری که از شهروندان زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: از خودروی متهم پنج دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

وی مهر اظهار کرد: روز گذشته مأموران گشت انتظامی یگان امداد حین گشت زنی در محدوده خیابان خیابان دادمان متوجه فریادهای شهروندی مبنی بر سرقت تلفن همراهش شدند که بلافاصله برای بررسی موضوع به شهروند مراجعه و مشخص شد راننده خودروی پرایدی با سرقت تلفن همراهش از محل متواری شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران به تعقیب متهم پرداختند و موفق شدند، پس از مدتی تعقیب خودرو وی را که با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک باعث بر هم خوردن تعادل و زخمی شدن موتور سوار عبوری شده بود، مشاهده کنند.

فرمانده یگان امداد تاکید کرد: مأموران دستور توقف را اعلام کردند، اما متهم بدون توجه به فرمان‌های پلیسی همچنان به فرار خود ادامه و به ناچار برای جلوگیری از ورود خسارت به سایر خودروها چند تیر هوایی شلیک و در نهایت لاستیک عقب خودرو را مورد اصابت گلوله قرار دادند و بدین ترتیب موفق شدند، خودرو متهم را متوقف کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو متهم پنج دستگاه گوشی هوشمند سرقتی و یک قبضه سلاح سرد، کشف شد، افزود: متهم معترف شد، با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت از غفلت شهروندان که در حال مکالمه تلفنی بودند سوءاستفاده و موبایل آن‌ها را سرقت می‌کرده و در صورت مقاومت آنان با تهدید سلاح سرد از آنان زورگیری می‌کرده است. متهم برای تحقیقات پلیسی به پلیس پیشگیری انتقال یافت.

زنده زنده سوختن زن ۳۰ ساله تهرانی در انفجار خانه

محمدرضا خضری‌پور، افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش نشانی گفت: همسایگان پس از شنیدن صدای مهیب انفجار سراسیمه به بیرون از ساختمان‌های خود آمدند و با دیدن صحنه آوار شدن یکی از ساختمان‌های داخل کوچه بلافاصله در تماس با سامانه ۱۲۵ این حادثه را اطلاع رسانی کردند.

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه ۲۴ و ۱۱۳ را به صدا درآورد و نیروهای عملیات را به همراه تیم نجات دو روانه بلوار ابوذر، پل پنجم، خیابان وحدت کرد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل نامعلوم که توسط کارشناس منطقه در حال بررسی است در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه دو واحدی به مساحت حدود ۷۰ متر مربع انفجار شدید باعث تخریب کامل دو واحد در طبقه سوم و ریزش دیوارهای ضلع جنوبی و شمالی ساختمان شده بود.

افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش نشانی توضیح داد: موج حاصل از این انفجار به حدی بود که شیشه‌های چندین ساختمان دورتر از محل حادثه نیز شکسته شده و آوار حاصل از ریزش ضلع شمالی ساختمان منجر به خسارت شدید به دو خودروی سواری و وانت پارک شده داخل کوچه شده بود.

وی افزود: با توجه به خسارت‌های وارده به طبقات فوقانی و محبوس شدن ساکنین آن در پی بسته شدن درب‌ها و ریزش دیوارها، آتش نشانان بلافاصله پس از قطع گاز و برق ساختمان با تجهیز شدن به وسایل حفاظت انفرادی با رعایت کامل ایمنی وارد ساختمان شدند و پس از تقسیم شدن به چند گروه به خارج کردن ساکنین واحدها از ساختمان مشغول شدند.

خضری پور خاطرنشان کرد: در طبقه‌ای که انفجار رخ داده بود زن ۳۰ ساله‌ای که دچار مصدومیت و سوختگی شدید شده بود، توسط نیروهای عملیات به خارج از ساختمان منتقل و بلافاصله برای انتقال به مراکز سوانح سوختگی تحویل عوامل اورژانس شد.

وی گفت: مردی ۴۰ ساله نیز بر اثر تخریب دیوار دچار مصدومیت جزئی شده بود که برای انجام معاینات اولیه تحویل عوامل اورژانس شد، در این حادثه موج انفجار باعث شده بود که نمای شمالی ساختمان در وضعیت نیمه معلق و در حالت آوار قرار بگیرد که آتش نشانان برای برقراری امنیت محل با کمک عوامل انتظامی ایمن سازی‌های لازم را انجام دادند و به جلوگیری از تردد افراد پرداختند.

کد خبر 463544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.