توقف گیتی پسند برابر فردوس قم

تیم های گیتی پسند و فردوس قم به مصاف هم رفتند که تیم فردوس قم توانست در خانه گیتی پسند یک امتیاز به دست بیاورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن مخابرات اصفهان میزبان تیم فردوس قم بود که در پایان این بازی با تساوی سه - سه به اتمام رسید.

هفته دوم لیگ برتر فوتسال

دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان و فردوس قم

ورزشگاه: مخابرات

گل‌ها: علیرضا وفایی (دقیقه دو برای گیتی پسند)، روح الله ایثاری (دقیقه ۲۵ برای فردوس از روی نقطه پنالتی، دقیقه ۲۷)، قدرت بهادری (دقیقه ۳۲ برای گیتی پسند)،وحید ندری (دقیقه ۳۸ برای فردوس قم)، علی اصغر حسن زاده (دقیقه ۴۰ برای گیتی پسند)

اخطار: سعید قاسمی (دقیقه ۲۷ از تیم فردوس قم)،

اخراج: _

گیتی پسند: قدرت بهادری، سعید احمد عباسی، علیرضا وفایی، فرهاد توکلی، محمدرضا سنگ سفیدی، مسعود یوسف، علی اصغر حسن زاده، مهدی مصطفایی، مهران رضاپور، مهدی مهدی خانی، بهزاد رسولی و مجتبی امیرخانی.

سرمربی: وحید شمسایی

فردوس قم: سید حسین رضوی، امیرحسین زینلی، سید مصطفی موسوی خواه، وحید ندری، مجتبی نعمتی، محمد مهدی کبیری، ناصر اطمینان، شهاب بشری دوست، روح الله ایثاری، علی مکائیلی، سعید قاسمی و امیر حسین فتاح.

سرمربی: حسین صبوری

داوران: علی پور افشار، محمد علی سیاحی، ولی الله رضایی، علی اسماعیل سزاری

شرح بازی:

شاگردان وحید شمسایی از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت‌های متعددی روی دروازه فردوس قم ایجاد کردند، اما در نیمه نخست فقط یک مرتبه موفق شدند دروازه حریف خود را باز کنند. تیم فردوس که در اصفهان بازی می‌کرد، بیشتر در نیمه خود دفاع می‌کرد و چشم به ضد حملات داشت، اما نتوانست در نیمه اول توپی را از خط دروازه گیتی پسند عبور دهد.

در نیمه دوم تیم فردوس از ضد حملات خود به خوبی استفاده کرد و توانست یک بار از روی نقطه پنالتی و یک مرتبه هم در جریان بازی دروازه گیتی پسند را باز کند. پس از گل دوم تیم فردوس، شاگردان شمسایی تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام دادند و قدرت بهادری با یک ضربه نوک پا، بازی را به تساوی کشاند. تیم فردوس قم که به تساوی هم راضی بود همچنان چشم به ضد حمله دوخته بود و موفق شد باز هم با توپ گیری در دقایق پایانی بازی برای سومین مرتبه دروازه گیتی پسند را باز کند.

پس از اینکه تیم گیتی پسند بازی را واگذار کرده بود، از سیستم پاورپلی استفاده کرد و علی اصغر حسن زاده موفق شدن بازی را به تساوی بکشاند.

دقایق حساس:

دقیقه ۶- سعید احمد عباسی برای گیتی پسند با انجام یک ضد حمله سریع و پاس عالی وفایی را در موقعیت تک به تک قرار داد که توپ وفایی به تیر افقی دروازه فردوس قم اصابت کرد.

دقیقه ۱۰- پاس محمدرضا سنگ سفیدی از میانه میدان، قدرت بهادری را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما دروازه بان تیم فردوس قم زودتر به توپ رسید و اجازه ضربه زنی به بهادری نداد.

دقیقه ۱۱_ شاگردان شمسایی روی یک ضربه ایستگاهی تمرین شده موقعیت شوت برای قدرت بهادری فراهم کردند که شوت او با واکنش خوب دروازه بان فردوس قم رو به رو شد.

دقیقه ۱۳- پاس خوب سعید احمد عباسی برای حسن زاده که ضربه کاپیتان تیم گیتی پسند به تیر عمودی دروازه فردوس برخورد کرد و وارد گل نشد.

دقیقه ۱۵ _ شوت خطرناک رضوی بازیکن تیم فردوس که به شکلی خطرناک از کنار دروازه گیتی پسند بیرون رفت.

دقیقه ۱۷_ بازیکن تیم فردوس قم روی یک ضد حمله در موقعیت تک به تک قرار گرفت که سنگربان گیتی پسند با یک واکنش خوب مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه ۲۱_ پاس بلند قدرت بهادری برای احمد عباسی و ضربه او که با فاصله نزدیک از بالای دروازه فردوس قم به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳_ شوت سنگین وحید ندری بازیکن فردوس قم که به شکلی خطرناک از بالای دروازه مصطفایی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵_ فرهاد توکلی یک پاس زیبا به تیر دوم دروازه فردوس فرستاد که ضربه اصغر حسن زاده وارد دروازه نشد.

دقیقه ۲۹_ اصغر حسن زاده روی یک ضربه ایستگاهی تمرین شده شوت خوبی را به سمت دروازه زد اما دروازه بان فردوس مانع از گلزنی تیم گیتی پسند شد.

دقیقه ۳۳_ قدرت بهادری به زیبایی از بین دو بازیکن عبور کرد اما ضربه فنی او از کنار دروازه فردوس به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵_ گیتی پسند صاحب یک پنالتی نقطه دوم شد که سعید احمد عباسی موفق نشد برای سومین مرتبه دروازه تیم فردوس را باز کند.

دقیقه ۳۷_ محمدرضا سنگ سفیدی پاس خوبی از روی نقطه کرنر ارسال کرد که ضربه حسن زاده پس از برخورد با دروازه بان فردوس به بیرون رفت.

نکات ویژه:

* علیرضا وفایی بازیکن قمی تیم گیتی پسند پس از گل اولی که برای تیمش به ثمر رساند، خوشحالی نکرد.

* سپهر محمدی دروازه بان ملی پوش گیتی پسند که به دلیل مصدومیت تیم خود را در این بازی همراهی نمی‌کرد، از نزدیک در سالن بازی تیمش را نظاره می‌کرد.

* میثم برمشوری، حمید احمدی و بهروز جعفری بازیکنان تیم گیتی پسند به دلیل مصدومیت تیم خود را همراهی نمی‌کردند.

کد خبر 463508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.