حناچی برای تعلل در رسیدگی به ۳ پرونده تذکر گرفت

یک عضو شورای شهر تهران نسبت به تعلل در پیگیری سه پرونده‌ مهم شهرداری از جمله املاک نجومی به شهردار تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود میرلوحی در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران، با بیان اینکه در بند ۱۸ ماده ۸۰ قانون تشکیل شوراها، نظارت بر حسن اجرای دعاوی شهرداری بر عهده شوراست، اظهار کرد: من احساس نگرانی می‌کنم و سه پرونده را اینجا مطرح می‌کنم که شهرداری در پیگیری این سه پرونده تعلل دارد. یکی پرونده املاک نجومی است که در دوره فعلی شورا این پرونده منع تعقیب خورده است و بازرسی کل کشور با اینکه ۱۰ روز وقت داشته، اما ۲۲ روز بعد اعتراض کرده است و دادگاه هم به واسطه فوت وقت گفته پرونده قابل رسیدگی نیست و این باعث تأسف است.

وی درباره پرونده رسا تجارت گفت: قرار شد شکایتی روی پرونده گذاشته شود. از دی ماه سال گذشته این قرار گذاشته شد اما نتیجه‌ای را مشاهده نمی‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در تلفیق بودجه ۹۳ هم حراست و بازرسی شهرداری باید ۲۳ مورد را بررسی می‌کردند اما هنوز نتیجه‌ای را شاهد نیستیم و می‌بینیم در بخش اقتصادی تغییراتی می‌شود که همین مختصر افراد مؤثر را هم تغییر می‌دهند.

وی خطاب به حناچی گفت این روند، صحیح نیست. اخیراً که وارد این بحث شدید، متوجه حساسیت افکار عمومی شدید. سه سال و نیم از دوره شورا گذشت اما با این پرونده‌ها برخورد نمی‌شود و من انتظار حمایت از افراد سالم و صادقی را دارم که در این پرونده‌ها فعالیت می‌کنند اما روند برعکس این است که افرادی که پیگیری می‌کنند حذف می‌شوند و کسانی که پیگیری نمی‌کنند ارتقا می‌یابند.

بعد از این تذکر امینی نائب رئیس جلسه شورا از میرلوحی خواست این مسائل را در جلسه هم اندیشی با شهردار تهران هم مطرح کند تا بررسی و به نتیجه برسد.

کد خبر 463407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.