روزنامه های ورزشی ۲ دی ماه؛ برای پاسخ به کری‌خوانی‌ها دربی را می‌بریم

روزنامه‌های ورزشی دوم دی ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز سه شنبه_ دوم دی ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"ایران ورزشی" با عنوان " برای آقای گلی هنوز انگیزه دارم" صحبت‌های دیاباته بازیکن استقلال را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد باقدرت بیشتری بازمی‌گردد و بازی می‌کند.

"خبر ورزشی" با عنوان " جدایی قریب الوقوع رضائیان از الدحیل" اشاره به جدایی رامین رضائیان بازیکن سابق پرسپولیس از تیم الدحیل دارد.

" فرهیختگان ورزشی " برای پاسخ به کری خوانی‌ها دربی را می بریم" پرسپولیس پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا با کری خوانی هواداران استقلال روبرو شد که گل محمدی سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد با پیروزی در دربی جواب آنها را می‌دهیم.

" خراسان ورزشی" باعنوان " ترابی و رضائیان دوباره سرخ پوش می‌شوند" اشاره به شرایط نامطلوب این دو بازیکن در لیگ قطر دارد.

" ابرار ورزشی" با عنوان " قلعه نویی" من را بزنید ولی به تیمم کاری نداشته باشید" اشاره به صحبت‌های سرمربی گل گهر سیرجان در خصوص این تیم و بازیکنانش دارد.

" گل" با عنوان " بشار رفت اما پل‌های پشت سرش را خراب نکرد" جدایی بشار رسن را با جدایی شجاع خلیل زاده و علیپور از پرسپوایس مقایسه کرده است.

"صدای سپاهان " با عنوان " سلام بر بینانگذار سپاهان بزرگ" اشاره به مسابقه مس رفسنجان و سپاهان در دیدار زنده یاد محمود حریری دارد.

"سبز سبزم" با عنوان " روزی در بارسلونا بازی خواهم کرد" صحبت‌های زهرا خواجوی گلر تیم بانوان ذوب آهن را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد سبزپوشان سالیان سال در فوتبال ایران قدمت دارند.

کد خبر 463364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.