به روز رسانی اندروید ۱۱ برای گوشی گلکسی Z Flip 5G

شرکت سامسونگ آپدیت جدید رابط کاربری One UI 3.0 را بر اساس اندروید ۱۱ برای گوشی گلکسی Z Flip 5G معرفی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی گلکسی Z Flip 5G، آخرین محصول شرکت سامسونگ محسوب می‌شود که به اندروید ۱۱ مجهز شده است. آپدیت جدید رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ با شماره تولید F707BXXU1CTL6 همراه با پیوست امنیتی در ماه دسامبر در سوئیس در دسترس کاربران قرار گرفت.

به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی در حال حاضر تنها به کشور سوئیس محدود است، اما با توجه به اینکه چند روز به پایان سال ۲۰۲۰ میلادی باقی مانده، ممکن است این به روزرسانی در مناطق دیگر نیز منتشر شود. گوشی گلکسی Z Flip 5G پیش از این در ماه اوت سال جاری به رابط کاربری One UI 2.5 به‌روزرسانی شد و قابلیت‌های جدید در صفحه کلید و دوربین فیلمبرداری آن اضافه شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، آپدیت جدید شامل تغییراتی در دوربین گوشی می‌شود. این قابلیت که Single Take نام دارد به کاربران اجازه می‌دهد به صورت همزمان با دو سنسور متفاوت مشغول عکسبرداری و فیلمبرداری شوند و سپس بهترین عکس یا ویدئو ضبط شده توسط کاربر انتخاب می‌شود. انتظار می‌رفت که گوشی گلکسی Z Flip 5G هنگام عرضه به این قابلیت مجهز باشد، اما سامسونگ در آپدیت جدید این ویژگی را افزوده است.

کد خبر 463329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.