گلبهار گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ دریافت می‌کند

در این بسته خبری از کاشت درخت در اراضی ۱۲۵ هکتاری دراز گوش منظریه تا تجمع کارگران شهرداری بندر بوشهر و تقدیر از رانندگان برتر تاکسیرانی و اتوبوسرانی قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

کاهش درآمدهای شهرداری زنجان

غلامرضا نظری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: امسال به واسطه شیوع کرونا، حداقل ۳۰ درصد شهرداری زنجان با کاهش درآمد مواجه بوده است.

تجمع کارگران شهرداری بندر بوشهر

کارگران شهرداری بندر بوشهر امروز در اعتراض به بی توجهی مسئولان در پرداخت معوقات آنها، تجمع کردند.

بروجرد شهر ملی ورشو در کشور و دنیا معرفی شود

رحیم جافری، شهردار بروجرد گفت: این شهر را باید به‌عنوان شهر ملی ورشو در کشور و دنیا معرفی کنیم.

کاشت درخت در اراضی ۱۲۵ هکتاری دراز گوش منظریه

به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)، روز پرستار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر، اقدام به کاشت درخت در اراضی ۱۲۵ هکتاری دراز گوش منظریه نمود.

تولید روزانه ۴۰۰ تن پسماند در خرم آباد

بهزاد رضوانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم آباد گفت: روزانه ۴۰۰ تن پسماند در خرم آباد تولید می‌شود این شهرستان بیشترین میزان تولید زباله را در لرستان دارد.

کمربندی شمالی اسلامشهر در حال اجرا است

پروژه احداث کمربندی شمالی شهر توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و با نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر با شتاب خوبی در حال انجام است.

تخصیص ۷۰ درصد بودجه شهرداری گوگد به طرح‌های عمرانی

حسین علی‌محمدی، شهردار گوگد گفت: تا پایان آبان‌ماه امسال ۸۰ درصد از مجموع پنج میلیارد تومان بودجه شهرداری این شهر محقق شد که از این مقدار ۷۰ درصد در حوزه عمرانی هزینه شده است.

گلبهار گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ دریافت می‌کند

سید ابوالفضل فاضلی‌حق‌پناه، شهردار گلبهار گفت: جلسه ممیزی صدور گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ در شهرداری گلبهار برگزار شد.

تقدیر از رانندگان برتر تاکسیرانی و اتوبوسرانی قزوین

به مناسبت هفته حمل‌ونقل، رانندگان برتر تحت نظارت سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری قزوین تقدیر شدند.

کد خبر 463316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.