۲۸ بیمارستان نزاجا از اولین روز شیوع بیماری کرونا در خدمت مردم هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ۲۸ بیمارستان نزاجا از اولین روز شیوع بیماری کرونا در خدمت بیماران کرونایی هستند، گفت: حدود ۵ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های نزاجا بستری شده‌اند که این آمار بیانگر حضور مؤثر و همه‌جانبه کادر درمانی مجرب است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی ارتش، سرتیپ کیومرث حیدری روز دوشنبه در آئین تجلیل از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان هاجر ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: بیمارستان هاجر در حوزه پذیرش بیماران کرونایی، پیشتازترین و پیشگام‌ترین بیمارستان‌های کشور است.

وی با اشاره به تقدیم شهدای مدافع سلامت ارتش در جریان مبارزه با کرونا افزود: ارتش در دوران دفاع مقدس ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرد که ۴۶ هزار از این شهدای گرانقدر از نیروی زمینی ارتش است، این نیرو در دفاع از حریم اهل بیت (ع) نیز هشت شهید تقدیم انقلاب کرد و در مقطع کنونی و در حوزه بیماری کرونا تاکنون هشت شهید مدافع سلامت تقدیم کشور عزیزمان داشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ۲۸ بیمارستان نزاجا از اولین روز شیوع بیماری کرونا در خدمت بیماران کرونایی هستند، خاطرنشان کرد: حدود پنج هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های نزاجا بستری شده‌اند که این آمار بیانگر حضور مؤثر و همه‌جانبه کادر درمانی مجرب است که از اولین روزهای شیوع کرونا در صحنه حاضر بودند.

حیدری ادامه داد: در حال حاضر بیمارستان‌های این نیرو از تجهیزات بسیار مطلوبی برخوردار بوده و توانمندی پذیرش حداکثری هموطنان عزیز را دارند.

وی با اشاره به ظرفیت کادر درمانی بیمارستان‌های ارتش اظهار کرد: خدا را شاکریم که در حوزه کرونا کمترین مرگ و میرها را در بیمارستان‌های نزاجا شاهد هستیم و این امر جز با ایستادگی پرستاران و کادر درمانی تمام بیمارستان‌ها میسر نشده است.

کد خبر 463196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.