تاکنون ۱۳۰ پرستار  گلپایگانی به بیماری کرونا مبتلا شدند

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: در درمان بیماران مبتلا به کرونا تاکنون ۱۳۰ پرستار بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر رستمی امروز (دوشنبه) در آئین تجلیل از پرستاران بیمارستان امام حسین اظهار کرد: امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی جلسه بازدید و تجلیل به صورت از پرستاران بیمارستان امام حسین امکان نداشت و مجبور شدیم از هفت پرستار به نمایندگی از سایر پرستاران مراسم تجلیل را انجام دهیم.

وی گفت: امسال روز پرستار جلوه دیگری داشت و بیشتر مورد توجه مردم و سیاست مداران و دولت مداران قرار گرفت تا قدردان زحمات آن‌ها باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: بیماری کرونا سلامت جامعه را تحت شعاع قرار داده است و سعادت خدمت افتخار ما شد تا در جهت سلامت مردم خدمات رسانی انجام دهیم و مدیریت بحران این بیماری زحمات و تلاش پرستاران و کادر درمانی را ثابت مردم کرد.

رستمی یادآور شد: نخستین بیمار مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان امام حسین گلپایگان فردی اهل استان قم بود که به دلیل تصادف بستری شد و پس از جراحی دچار تب و تنگی تنفس شدید شد که با نگرانی به مریض نزدیک می‌شدیم اما یکی از پرستاران که در ماه هفتم بارداری بود با شجاعت و فداکاری از نزدیک برای او عمل احیا انجام داد که فراموش شدنی نخواهد بود.

وی گفت: در درمان بیماران مبتلا به کرونا تمام بخش‌های بیمارستان همکاری لازم را انجام دادند و تاکنون ۱۳۰ پرستار این بیمارستان به کرونا مبتلا شده‌اند.

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه ایثار و فداکاری پرستاران بر کسی پوشیده نیست و همواره مایه افتخار جامعه هستند، اظهار کرد: برگزاری تجمع‌های مختلف و مناسبت‌های ملی و مذهبی پروتکل‌های بهداشتی را خدشه دار می‌کند.

وی با بیان اینکه پرستاران مجموعه از کمالات هستند که روحیه و همت مضاعف آن‌ها الگو و سرآمد جامعه است، گفت: دولت موظف است مطالبات پرستاران را محقق کند.

کد خبر 463180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.