برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در ۵ بهمن ماه

مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در صورت حاد بودن شرایط شیوع ویروس کرونا در پنجم بهمن به صورت وبینار برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، هفتاد و چهارمین نشست هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک روز گذشته به ریاست سیدرضا صالحی امیری و حضور کلیه اعضا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن شماره یک کمیته برگزار شد.

در ابتدای جلسه رئیس کمیته ملی المپیک به ارائه گزارشی از سفر خود و هیأت همراه به مسقط عمان، محل برگزاری اجلاس شورای المپیک آسیا پرداخت و به دیدارهای خود با مسئولان شورای المپیک آسیا، رؤسای کمیته المپیک دیگر کشورها، فدراسیون‌های بین‌المللی و رایزنی‌های صورت گرفته در دیدارهای خود اشاره کرد.

در ادامه در خصوص برگزاری چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته تصمیم‌گیری و مقرر شد تا مجمع عمومی سال ۹۹ در صورت ادامه داشتن روند فعلی به صورت وبینار در تاریخ پنجم بهمن ماه برگزار شود ولی اگر شرایط تا زمان مجمع بهتر شد، این نشست به صورت حضوری در تاریخ تعیین شده در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود.

سپس گزارش حسابرسی عملکرد مالی در سال ۹۸ به صورت مبسوط ارائه گردید که مورد بررسی و تصویب اعضا قرار گرفت و در خاتمه آن، حسابرس سال ۹۹ هم تعیین گردید. همچنین گزارش لایحه بودجه پیشنهادی دولت در خصوص بودجه سال ۱۴۰۰ توسط سرپرست خزانه دار شامل منابع و مصارف ۱۴۰۰ ارائه شد که مورد توجه قرار گرفت.

گزارش شاخص‌های بودجه فدراسیون‌ها برای سال ۱۴۰۰ توسط سیدعبدی افتخاری آماده بود که به دلیل کمبود وقت به جلسه بعدی موکول شد. نصرالله سجادی و پیمان فخری سرپرستان کاروان اعزامی ایران به بازی‌های المپیک توکیو و ساحلی سانیا که به همراه رئیس کمیته ملی المپیک به مسقط رفته بودند نیز در جلسه هیأت اجرایی حضور داشتند.

کد خبر 463124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.