تعریض و بازگشایی معابر شهری لشت نشا

شهردار لشت نشا گفت: شهرداری در دوره پنجم در راستای تعریض، بازگشایی و آزادسازی تعداد زیادی از معابر این شهر اقدامات بسیار خوبی کرده است.

سیدحسن میرهاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این طرح خیابان شریعتی، کوچه آبیاری با مشارکت و همکاری ساکنین و بخش مهمی از فرعی کوچه شهید جعفری در مروانکلایه با مشارکت شهروندان بازگشایی شده، بخش مهمی از خیابان منتهی به چهارراه لشت نشا (خیابان امام خمینی (ره)) با مشارکت شهروندان آزادسازی و ابتدای خیابان شهید چمران ورودی کوچه مهر لوله گذاری و تعریض شده است.

وی به دیگر طرح‌های اجرا شده و اقدامات انجام شده در لشت نشا در دوره پنجم اشاره کرد و افزود: تعدادی از لوازم و قطعات فرسوده پارک شهر تعویض و نوسازی شده و محوطه آن نورپردازی شده و سرویس بهداشتی این پارک و خیابان شهید تبریزی نیز به طور کامل مرمت و بازسازی شده است.

شهردار لشت نشا ادامه داد: در این مدت اصلاح هندسی میدان امام خمینی (ره) و نقاشی دیواری در نقاط مختلف شهر انجام شده و بازارچه محمدی در جوار بازارچه شهرداری احیا شده است.

میرهاشمی با بیان اینکه در این مدت پل خیابان استاد معین و پل شهید تبریزی توچاجوب (تاشاجو) ترمیم و بازسازی شده است. افزود: معابر خاکی شهر با اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان شن ریزی شده است.

وی به تهیه و نصب تابلوهای نئونی در ورودی شهر و نصب تعداد قابل توجهی تابلوهای جدید نامگذاری در کوچه و معابر شهری لشت نشا اشاره کرد و گفت: در این مدت المان‌های نوروزی سفره هفت سین اجرا شده و تعداد زیادی استندهای فلزی تبلیغاتی ویژه بنر در نقاط مختلف و ریسه‌های نوری پرچم ایران در بلوارهای شهر لشت نشا نصب شده است.

شهردار لشت نشا به پرداخت سهم خرید یک دستگاه کمپرسی سبک اشاره کرد و افزود: این خودرو به زودی از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها تحویل شهرداری لشت نشا می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهرستان رشت با شش بخش مرکزی، لشت‌نشا، خمام، کوچصفهان، سنگر و خشک بیجار، ۹۵۶ هزار و ۹۷۱ نفر جمعیت دارد که ۷۴۸ هزار و ۷۱۱ نفر در نقاط شهری و ۲۰۸ هزار و ۲۵۶ نفر در مناطق روستایی آن ساکن هستند.

کد خبر 463112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.