روزنامه های ورزشی یکم دی‌ماه؛ حق کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها را ندارید

روزنامه های ورزشی یکم دی ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز دوشنبه _ یکم دی ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"ایران ورزشی" با عنوان " حق کری خوانی برای پرسپولیسی‌ها را ندارید" اشاره به پیغام فکری سرمربی استقلال به بازیکنان این تیم دارد.

"خبر ورزشی" با عنوان " اولسان را خیلی گنده کرده بودند" اشاره به صحبت‌های عبدی بازیکن پرسپولیس دارد که می‌گوید بعد از النصر با تیم کره‌ای بازی می‌کردیم راحت می‌بردیم.

" فرهیختگان ورزشی " سود ۹۰+۳۵۰ هزار دلاری پرسپولیس از رفتن بشار" اشاره به جدایی بشار رسن از پرسپولیس و پولی که به این باشگاه رسید دارد.

" خراسان ورزشی" باعنوان " بی پولی و رفقای نیمه راه " اشاره به وضعیت بد اقتصادی تیم پرسپولیس و بازیکنانی مثل شجاعی، علیپور و ترابی که از این تیم جدا شدند دارد.

" استقلال" با عنوان " رگه‌های کاپیتانی در رشید دیده شد" اشاره به عملکرد خوب دروازه بان استقلال دارد.

" گل" با عنوان " سیاوش اصلاً در اردو نبود که بخواهد آن را ترک کند" اشاره به واکنش نیمکت استقلال نسبت به یک شایعه جهت دار که برای این تیم به وجود آمده دارد.

"صدای سپاهان " با عنوان " سپاهانی‌ها در شب یلدا برای تکرار روزهای خاطره انگیز هم قسم شدند " اشاره به حضور محرم نویدکیا، شایان مصلح، رضا میرزایی، سروش رفیعی و پیام نیازمند در شبکه اینترنتی سپاهان دارد.

"سبز سبزم" با عنوان " هزینه‌های برخی تیم ها را ما در خواب هم نمی‌بینیم " اشاره به صحبت‌های رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن دارد که می‌گوید با رسیدن بازیکنان غایب وضعمان خیلی بهتر می‌شود.

کد خبر 463093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.