۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
برترین گجت‌های سال ۲۰۲۰

برترین گجت‌های سال ۲۰۲۰ شامل ربات +iRobot Roomba i3، ترموستات هوشمند Wyze، ردیاب Tile، ایرباد Jabra Elite 85t و ماوس گیمینگ بدون سیم Logitech G305 Lightspeed می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گجت‌ها و فناوری‌ها به بهبود کیفیت انسان‌ها کمک زیادی می‌کنند. در سال ۲۰۲۰ میلادی محصولات تکنولوژی فراوانی تولید شد و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. در ادامه تعدادی از این گجت‌ها را بررسی می‌کنیم:

ربات +iRobot Roomba i3

استفاده از ربات‌ها برای انجام دادن کارهای منزل باعث صرفه جویی در زمان و انرژی افراد می‌شود. آخرین مدل محصولات iRobot بسیار هوشمندتر و قابل اعتمادتر بوده و به فناوری‌های قابل توجهی مجهز شده‌اند. iRobot Roomba i3+ با قابلیت تخلیه خودکار و عملکرد مکش ۱۰ برابری، پرچمدار نسل جدید جارو ربات‌های سال ۲۰۲۰ است. این ربات قادر است تمامی نقاط را با چرخش ۳۶۰ درجه طی کند و از پاکسازی چندباره یک منطقه اجتناب کند. گجت ذکر شده دارای یک نرم افزار همراه بوده که حاوی تمام دستورالعمل‌ها است و کاربران می‌توانند از طریق آن متوجه زمان، مکان تمیز شده، حالت تمیزکاری و مساحت سطح تمیز شده شوند. قیمت این ربات ۵۰۰ دلار ارزیابی شده است.

ترموستات هوشمند Wyze

با وجود اینکه ترموستات هوشمند Wyze ابعاد کوچکی دارد اما قادر است با رفع همه نیازهای کاربران همراه شود. استفاده از این محصول بسیار آسان بوده و تنها از طریق چرخاندن یک دکمه قابل تنظیم است. ترموستات هوشمند Wyze به صورت اتوماتیک عمل می‌کند و به دستگاهی که باید میزان گرمایش یا سرمایش آن ثابت نگه داشته شود متصل می‌شود و فرمان عملکرد یا قطع آن را صادر می‌کند. در این صورت مانع افزایش یا کاهش دمای محیط از حد غیرمجاز می‌شود. قیمت این محصول ۵۰ دلار است.

ردیاب Tile

ردیاب Tile به کاربران کمک می‌کند گوشی تلفن، کیف پول و هر وسیله دیگری را که گم شده است پیدا کنند. این گجت، بلوتوث سایر دستگاه‌ها را در اکوسیستم خود فعال می‌کند، سپس می‌توان دستگاه‌های ثبت شده در آن را ردیابی کرد. کاربران باید برنامه Tile را روی گوشی هوشمند خود نصب کنند تا با استفاده از آن وسایل گم شده خود را به راحتی پیدا کنند. روش کار این گجت بدین صورت است که با پخش شدن آهنگ توسط دستگاه گم شده مورد نظر موقعیت مکانی آن را مشخص می‌کند. قیمت این ردیاب ۱۸ دلار ارزیابی شده است.

ایرباد Jabra Elite 85t

ایرباد Jabra Elite 85t دارای ویژگی‌های قابل توجهی است، به طوری که از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) برخوردار بوده و کاربران می‌توانند از طریق برنامه خاص نصب شده روی موبایل، شدت نویز را از بین پنج سطح مختلف انتخاب کنند. علاوه بر این، امکان تنظیم میزان شنیدن صدا از طریق این برنامه وجود دارد. اینایرباد دارای ۶ میکروفون برای پاسخ‌دهی به تماس‌ها است. طرح نیمه باز این محصول باعث شده است در صورت نیاز کاربر، صدا به شکل طبیعی در گوش پخش شود. علاوه بر این عمر باتری محصول ذکر شده بسیار قابل قبول است. از دیگر قابلیت‌های این گجت می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی سیم و گواهی IPX4 اشاره کرد. قیمت این مدل ایرباد ۲۳۰ دلار است.

ماوس گیمینگ بدون سیم Logitech G305 Lightspeed

ماوس گیمینگ بدون سیم Logitech G305 Lightspeed از یک سنسور به نام High Efficiency Rated Optical یا به اختصار HERO بهره می‌برد که از دقت بسیار بالایی برخوردار است. شرکت سازنده ادعا می‌کند که سرعت این ماوس ۱۰ برابر بیشتر از نسل پیشین است. ماوس Logistech G305 بسیار سبک، استفاده از آن آسان و دارای یک باتری AA است. بنابراین لازم نیست کاربران به مدت تقریباً ۹ ماه یک باتری جدید تهیه کنند. سنسور ماوس گیمینگ جدید دارای زمان پاسخ به فرکانس یک میلی ثانیه بوده و قیمت این مدل ماوس ۶۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 463028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.