از جابجایی اجناس در انبار شهرداری تا برون‌سپاری مدیریت سدمعبر در خرم‌آباد

یکصد و بیست و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر خرم آباد با موضوع بررسی نامه‌های مردمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در این جلسه به سرنوشت نامعلوم آهن آلات و اجناس رسید شده شهربازی خرم آباد اشاره کرد و خطاب به علیرضا صادقی، معاون عمرانی شهرداری گفت: هرچه سریع‌تر سرنوشت این اموال را مشخص و به مردم و اعضای شورای شهر گزارش دهد، تا اگر حقی از بیت المال ضایع شده، موضوع از طریق مراجع نظارتی مورد پیگرد قرار گیرد.

رستم کوشکی با بیان اینکه طبق گزارش‌های رسیده سه کامیون از اموال متعلق به شهرداری خرم آباد، از انبار خارج و به پیمانکار قبلی واگذار شده است، افزود: با توافقی، یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به پیمانکار قبلی داده شده که بنا شد هیچ یک از ابزارآلات و وسایل به جای مانده جابجا نشود اما گزارش رسیده که سه کامیون از اموالی که به انبار شهرداری منتقل شده، از انبار خارج شده است که جا دارد سازمان بازرسی و دیگر نهادهای نظارتی، موضوع اجناس خارج شده از انبار شهرداری را بررسی و چنانچه تخلفی شده، با متخلفان برخورد مقتضی شود.

رئیس شورای شهر خرم آباد در ادامه با مخالفت به برون سپاری سد معبر و واگذری آن به بخش خصوصی گفت: تجربه نشان داده بخش خصوصی به دلیل نبود نظارت شهرداری آنچه شایسته مردم است انجام نمی‌دهد

زهرا نظری نایب رئیس شورای شهر خرم آباد نیز با بیان اینکه اراده شهرداران برای رفع سد معبر ضعیف است گفت: نیروهای سد معبر اشکلاتی در کارشان است که باید رفع شود و کسانی که به عنوان نیروی سد معبر استخدام شده اند باید پای کار بیایند.

علی ماکنعلی یکی دیگر از اعضای شورا با بیان اینکه بخش عمده سد معبر در شهر خرم آباد مغازه داران هستند گفت: باید با مغازه دارانی که امکان رفت و آمد را برای مردم مشکل می‌کنند طبق قانون برخورد شود.

وی اضافه کرد: برای دست فروشانی که جلوی مغازه‌ها را اجاره می‌کنند در هر منطقه‌ای دو یا سه نقطه جانمایی و زمینه انتقال آنها به این مکان‌ها فراهم شود وگرنه اهرم زور و فشار آنها را به جای اول برمی گرداند.

ولی الله رستمی دیگر عضو شورا نیز با بیان اینکه دو کار اساسی باید در این زمینه انجام شود گفت: دست فروشان واقعی که از این راه امرار معاش می‌کنند باید در محله‌ها ساماندهی شوند و آنهایی که در شهرداری به عنوان نیروی سد معبر استخدام شده‌اند و الان در پست‌های دیگری مشغول کارند باید شناسایی و با لباس فرم به کار قبلی خود بازگردند.

کد خبر 462800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.