۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
بهترین گجت‌های سال ۲۰۲۰

بهترین گجت‌های معرفی شده در سال ۲۰۲۰ میلادی شامل اپل واچ ۶، اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio3، دوچرخه Superstrata، مسواک Oral B10، تلویزیون ال جی مدل 48CX OLED و زنگ ویدیویی هوشمند Arlo می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در دنیای مدرن امروز گجت‌ها بخش مهمی از زندگی انسان را تشکیل داده‌اند، به طوری که افراد با استفاده از فناوری‌های جدید قادر هستند کارها را سریع‌تر و آسان‌تر انجام دهند. با نزدیک‌ شدن به آخرین روزهای سال ۲۰۲۰ میلادی تعدادی از بهترین گجت‌های این سال را معرفی و بررسی می‌کنیم:

اپل واچ ۶

ساعت‌های هوشمند شرکت اپل که طرفداران زیادی دارد، قادر است ضربان قلب را ارزیابی کند و اطلاعات مربوط به آن را روی گوشی هوشمند کاربران نشان دهد. در صورتی که هر نوع بی نظمی در ضربان قلب فرد تشخیص داده شود باید به پزشک مراجعه کند. کاربر می‌تواند نوار قلب ضبط شده توسط ساعت هوشمند را بررسی کند. علاوه بر این اپل واچ ۶ علائم مهم مانند سطح اشباع اکسیژن خون، تغییرات ضربان قلب و خواب کاربران را که نشان دهنده میزان سلامت آن‌ها است، ارزیابی می‌کند. اپل واچ‌ها می‌توانند به کنترل وضعیت سلامتی افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن مانند آسم و بیماری قلبی کمک زیادی کند. قیمت اپل واچ ۶، ۳۷۹ دلار ارزیابی شده است.

اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل 3 Aura Studio

شرکت اپل در سال ۲۰۰ با هارمن کاردن همکاری و بلندگوی Soundstick را تولید کرد. این محصول هنوز هم مورد توجه افراد زیادی قرار دارد. اکنون هارمن کاردن نسخه اصلی این بلندگو را به‌روز کرده است تا بتوان راحت‌تر از آن استفاده کرد. اسپیکر بلوتوثی Aura Studio 3 داخل یک گنبد شیشه‌ای قرار گرفته و دارای قابلیت پخش صدای ۳۶۰ درجه است، به طوری که صدای بلندگو در هر زاویه‌ای به صورت یکسان شنیده می‌شود. داخل گنبد شیشه‌ای این محصول نیز نورهای LED تعبیه شده که به زیبایی آن افزوده است. قیمت این محصول ۲۷۹ دلار است.

دوچرخه Superstrata

شرکت Superstrata در سال جاری از نخستین دوچرخه برقی چاپ سه بعدی دنیا رونمایی کرد. بدنه این دوچرخه یکپارچه و از جنس فیبرکربن ترموپلاستیک است. استفاده از مواد ترموپلاستیکی در بدنه دوچرخه باعث شده است مقاومت آن در برابر ضربات به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. شرکت سازنده، این دوچرخه را در دو نسخه با نام‌های Terra و Lion تولید و عرضه کرده است. مدل Terra با شروع قیمت ۲۷۹۹ دلار و مدل Lion با شروع قیمت ۳۹۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مسواک 10 Oral B

مسواک Oral B 10 به فناوری‌های غیرقابل تصوری مجهز است. حسگرهای داخل آن حرکات مسواک را ردیابی می‌کند تا دندان‌ها کاملاً تمیز شود. در صورتی که بیش از حد این مسواک را روی دندان یا لثه خود فشار دهید، حسگرهای تعبیه شده در آن به کاربر هشدار می‌دهد. علاوه بر این محصول ذکر شده دارای حالت‌های متفاوتی است که می‌توان آن را بر اساس حساسیت لثه خود انتخاب کرد. قیمت این محصول ۲۵۰ دلار ارزیابی شده است.

تلویزیون ال جی مدل 48CX OLED

تلویزیون ال جی 48CX اولین محصول ۴۸ اینچی ال جی در سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود که با طراحی زیبا و شیک خود توجه افراد زیادی را به خود جذب کرده است. این محصول به فناوری Apple Airplay 2 مجهز است که از طریق آن می‌توان با دستگاه‌های اپل کار کرد و محتواهای آن‌ها را روی نمایشگر تلویزیون انتقال داد. علاوه بر این با فناوری Dolby Atmos می‌توان شاهد صداهای فراگیر و همه جانبه این تلویزیون بود. با استفاده از تکنولوژی True Color Accuracy به کار رفته در این محصول می‌توان متوجه کوچک‌ترین تفاوت رنگ شد، زیرا این ویژگی دقت رنگ را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود تصاویری طبیعی‌تر و واقعی‌تر به نمایش گذاشته شود. قیمت این مدل تلویزیون ۱۴۹۹ دلار است.

آیفون تصویری هوشمند Arlo

آیفون تصویری Arlo کیفیت بسیار خوبی دارد. این گجت قادر است تفاوت بین انسان، حیوان، خودرو و بسته‌های ارسال شده را تشخیص دهد و به کاربر اطلاع دهد. این آیفون قادر است فیلم‌هایی با کیفیت 1080p HD ضبط کند. قیمت آن ۱۷۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 462792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.