۱۶۰۰ میلیارد ریال صرف تعمیر ناوگان خدمات شهری بجنورد شد

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: امسال هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیرات اساسی و اورهال ناوگان خدمات شهری مرکز استان خراسان شمالی هزینه شده است و نوسازی این ماشین‌آلات ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، مجید شادکام اظهار کرد: امسال سه دستگاه ناوگان حمل زباله با ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار و یک دستگاه جاروی مکانیزه و یک دستگاه نمک پاش با ۷۰۰ میلیون ریال نوسازی و اورهال شده است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از ناوگان خدمات شهری شهرداری بجنورد نیاز به تعمیرات اساسی و نوسازی دارد، افزود: تا پایان امسال تعدادی ماشین جدول شوی و حمل زباله نیز نوسازی خواهد شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از ناوگان خدمات شهری شهرداری بجنورد نیاز به تعمیر اساسی دارد، باید ناوگان جدید خریداری شود اما این امر نیازمند اعتبار بسیار زیادی است که از توان شهرداری خارج است.

شادکام گفت: بر این اساس نوسازی و اورهال ناوگان خدمات شهری در بجنورد در دستور کار است و به مرور تمام ماشین آلات، ادوات و تجهیزات حوزه خدمات شهری زیر پوشش قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۱۳ دستگاه خودرو مکانیزه حمل زباله و ۲۷ دستگاه خودرو مکانیزه در بخش رفت و روب و خدمات شهری بجنورد فعال است.

منبع: ایرنا

کد خبر 462731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.