نقد سکوتِ اسکورسیزی در صدا و سیما

فیلم سینمایی سکوت به تهیه کنندگی و کارگردانی مارتین اسکورسیزی در برنامه کلوز آپ از کانال بالکان شبکه سحر بررسی و نقد می‌ شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، امیرحسین کوهپایی تهیه کننده این برنامه ۲۵ دقیقه‌ای است. «سکوت» از آن دسته از فیلم‌هایی است که تخصص، مهارت و اشراف یک فیلمساز بزرگ به کارش را نشان می‌دهد، چرا که ساختن فیلمی با این کیفیت بعد از «گرگ وال استریت» تنها تخصص مارتین اسکورسیزی است.

در برنامه امشب از اردوان وزیری به عنوان کارشناس هنری و فرهنگی دعوت شده است که به صورت اسکایپی در برنامه حضور یابد و بعد از پخش قسمت‌هایی از فیلم، با بینندگان و مخاطبان کانال بالکان درباره این اثر سخن بگوید.

داریو ماهان همچون شب‌های گذشته اجرای برنامه امشب «کلوز آپ» را برعهده دارد. فیلم «سکوت» ماجرای دو کشیش جوان است که در سفری به کشور ژاپن به دنبال پیدا کردن اثری از استاد خود هستند. این دو نفر در طول سفر با حوادث و اتفاقات پیش بینی نشده ای مواجه می‌شوند و....

اندرو گارفیلد، آدام درایور، لیام نیسون، تادانا بوآسانو و کرات هایندر در «سکوت» محصول سال ۲۰۱۶ میلادی و با توزیع کنندگی کمپانی «پارامونت پیکچرز» نقش آفرینی کرده‌اند.

«کلوز آپ» با هدف بررسی و نقد فیلم‌های سینمایی مهم و جریان ساز جهان شنبه شب‌ها ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر می‌رود.

کد خبر 462710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.