قیمت انواع شیرینی و کیک شب یلدا در اصفهان + جزئیات

نرخ انواع شرینی و کیک در آستانه شب یلدا در اصفهان از هر کیلو 65 تا 75 هزار تومان برای کیک و 32 هزار تومان و بیشتر برای انواع شیرینی متغیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اعلام واحدهای صنفی فروش شیرینی در نقاط مختلف شهر اصفهان در آستانه شب یلدا قیمت انواع کیک و شیرینی در بیشتر واحدها و بنا بر اعلام اتحادیه این صنف افزایشی نداشته است.

بر این اساس قیمت انواع شیرینی تر در مناطق مختلف شهر اصفهان از هر کیلو ۳۲ هزار تومان برای شیرینی دانمارکی شروع شده و در برخی از مناطق از جمله خیابان حکیم نظامی به هر کیلو ۳۷ هزار تومان نیز می‌رسد.

قیمت انواع باقلوا در منطقه خانه اصفهان و خیابان امام خمینی هر کیلو ۴۳ هزار تومان و در سایر مناطق متناسب با نوع مواد به کار رفته در آن برای باقلوای ترک مخصوص به هر کیلو ۸۷ هزار تومان نیز می‌رسد.

به گفته دارندگان واحدهای صنفی فروش کیک و شیرینی در نقاط مختلف شهر اصفهان روزهای پایانی آذرماه به ویژه از روز پنجشنبه تا لحظه تنظیم این خبر، شیرینی فروشی‌ها روزهای شلوغی را پشت سر گذاشته و مشتریان زیادی برای خرید انواع کیک مخصوص شب یلدا اقدام می‌کنند.

بر این اساس قیمت انواع کیک از هر کیلو ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان شروع شده و بر اساس وزن برای هر کیک بین ۱۲۰ هزار تومان تا ۱۶۵ هزار تومان برای کیک‌های دارای وزن کمتر از دو کیلوگرم متغیر است.

در این بین قیمت انواع شیرینی تر در منطقه ۱۱، ۸ و ۷ شهرداری اصفهان از هر کیلو ۴۸ هزار تومان شروع و در مناطق ۵ و ۶ به هر کیلو ۹۰ هزار تومان نیز می‌رسد.

در یکی از شیرینی فروشی‌های محدوده میدان آزادی قیمت هر کیلو شیرینی ناپلئونی ۶۵ هزار تومان، رولت نوتلا ۸۵ هزار تومان، رولت وانیلی مخصوص ۶۵ هزار تومان، نان خامه‌ای ساده ۶۵ هزار تومان و برای هر کیلو شیرینی تر مینیاتوری ۹۰ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت‌های اعلام شده در این خبر بر اساس اعلام دارندگان واحدهای صنفی در مناطق مختلف شهر اصفهان و وب سایت‌های رسمی فروش این واحدها آورده شده است.

کد خبر 462618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.