روزنامه های ورزشی ۲۹ آذر؛ این صدای نفس ایران است

روزنامه های ورزشی ۲۹ آذر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز شنبه _۲۹ آذر ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"ایران ورزشی" با عنوان " این صدای نفس ایران است " اشاره به فینال لیگ قهرمانان آسیا دارد که پرسپولیس نماینده ایران در این مسابقات است.

"خبر ورزشی" با عنوان " جام بگیر پرسپولیس " اشاره به بازی پرسپولیس و اوسان دارد که ذوب آهن می‌تواند بعد از ۲۸ سال قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

" فرهیختگان ورزشی " برکناری نه؛ باید اطراف فکری را خلوت کرد" اشاره به صحبت‌های هاشمی مقدم دارد که اعتقاد دارد استقلال بیشتر از آکادمی عضو کادر فنی دارد.

" خراسان ورزشی" باعنوان " یک جام یک رؤیا" اشاره به فینال لیگ قهرمانان اروپا دارد.

" ابرار ورزشی" با عنوان " در انتظار شگفتی" اشاره به بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان اروپا دارد که این تیم می‌تواند با قهرمانی شگفت‌ساز شود.

"صدای سپاهان " با عنوان " فردای این سپاهان بسیار روشن است" صحبت‌های حسام فتاحی بازیکن و مربی سابق سپاهان را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد محرم نویدکیا مربی بزرگ و خلاقی خواهد شد.

"سبز سبزم" با عنوان " ذوب آهن با ۷ غایب بزرگ گرفتار کرونا بود چطور در مقابل آنها کاری از پیش نبردید" اشاره به تساوی استقلال مقابل ذوب آهن دارد که رسانه‌ها به محمود فکری انتقاد کردند.

کد خبر 462555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.