نصب کد پستی و پلاک شهرداری در مشگین شهر

شهرداری مشگین شهر از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین این شهرداری با اداره کل پست استان اردبیل برای اجرای پروژه نصب کد پستی و پلاک اماکن در این شهر خبر داد.

رحمت انوری آذر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در اجرای بند ۲۷ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، به همت شهرداری مشگین شهر و بر اساس بخشنامه اداره کل پست استان اردبیل و همکاری اداره پست شهرستان، پروژه نصب پلاک و کد پستی ۱۰ رقمی املاک و اماکن شهر مشگین شهر اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با توجه به اهمیت ویژه کد پستی، برای ارائه هرچه بهتر خدمات اجتماعی و انجام سریع سرویس‌های پستی در مشگین شهر اجرا خواهد شد و از مزایای آن می‌توان به کاهش زمان پاسخگویی و هزینه خدمات و افزایش دقت ارائه خدمات به شهروندان اشاره کرد.

شهردار مشگین شهر عنوان کرد: کد پستی و پلاک شهرداری به عنوان یکی از ضروری‌ترین اجزای مبلمان شهری به شمار می‌رود که پس از اجرا بر اساس استانداردهای موجود، می‌تواند باعث رفع مشکلات آدرس‌دهی شهروندان شود.

انوری آذر یادآور شد: این طرح از زیر مجموعه پروژه ملی مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی اماکن (GNAF) است که امکان بررسی و صحت‌سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن را در کشور ممکن می‌کند.

وی با بیان اینکه طبق آمار موجود در این شهر ٣٠ هزار خانوار ساکن هستند، خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت موضوع به موجب تفاهم نامه‌ای با اداره کل پست استان اعتبار اجرای این پروژه در بودجه سال ١۴٠٠ گنجانده شده و پس از آن فرآیندهای لازم اجرایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

کد خبر 462513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.