آسفالت ۴۰ هزار مترمربع از معابر شهری لشت نشا

شهردار لشت نشا گفت: از ابتدای دوره پنجم شورای اسلامی شهر، تاکنون حدود ۴۰ هزار مترمربع از معابر این شهر آسفالت شده است.

سیدحسن میرهاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای زمان فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تاکنون، کوچه شهید نشرودی و بن‌بست بشری جنب بخشداری، کوچه‌های شهید سیرنگ حسنی در توچا، شهید باقرپور حیدر در فرعی چمران، شهید ایثارگران در کنجا محله، بن‌بست اسکندری در فرعی ۲۲ بهمن، بن‌بست فروع دین درمروان کلایه، نیلوفر در چالکش، جانبازان در سادات محله، شهید نعیمی در بالا جوشر، دبستان امام خمینی (ره) در سادات محله و خیابان شهید میرهاشمی در ابتدا و محل ورودی به روستای دهسر آسفالت شده است.

وی ادامه داد: در این طرح کوچه‌های گل‌ها در کوی امام رضا (ع)، استاد سالاری کوی آبنده، بهزیستی در جنب چاپخانه قائم، شهید مهرداد حسن زاده در بالاجورشر، شهید نورانی در بازار و مرکز شهر، شهید نواب صفوی و فرعی‌های آن در توچاء، وحدت در انتهای نواب، نرگس منتهی به تالار فرنا، شهید جعفرنژاد در بالا محله، دو کوچه در فرعی شهید ناطق نوری، فرعی شهید رنجی، کوی فجر، کلیه کوچه‌های شهید علوی در فرهنگیان شامل پنج کوچه، سه کوچه در کوی گلایل در سادات محله، فرعی خیابان استاد مطهری در ولم آسفالت شده است.

شهردار لشت نشا با اشاره به این که در این مدت بسیاری از معابر شهری لشت نشا آسفالت و لکه گیری شده است، اضافه کرد: برای آسفالت حدود ۴۰ هزار مترمربع از معابر شهر، پنج هزار تن آسفالت استفاده شده است.

وی افزود: در دور پنجم شورای اسلامی شهر قسمت مهمی از خیابان شهید منتظری پشت (سینمای سابق)، قسمتی از خیابان بازارچه (حاشیه غربی اشمکرود و محل مشرف به ورودی اداره گاز بهسازی و موزائیک کاری شده است.

شهردار لشت نشا خاطرنشان کرد: در بیش از شش نقطه از معابر این شهر با مشارکت تعدادی از شهروندان بهسازی و پیاده روسازی اجرا شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان رشت با شش بخش مرکزی، لشت‌نشا، خمام، کوچصفهان، سنگر و خشک بیجار، ۹۵۶ هزار و ۹۷۱ نفر جمعیت دارد که ۷۴۸ هزار و ۷۱۱ نفر در نقاط شهری و ۲۰۸ هزار و ۲۵۶ نفر در مناطق روستایی آن ساکن هستند.

کد خبر 462512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 0
    با سلام و تشکر از زحمات ایشون ، فقط از ابتدای بخشداری تا حوالی اداره گاز لشت نشاء که بیشتر از یه سال پیش کنده کاری شده ، هنوز مشغول وصله پینه! کردن همونا بودن که ، دوباره کنده کاری جدید... فقط باید دید، میشه گفت جزء مناطق دیدنی و گردشگر پذیر شمال میتونه باشه!