ماد جدیدی «نمسیس» را به بابا نوئل تبدیل می‌کند

این فصل سال برای بسیاری از عناوین بازی که هنوز مخاطبان بسیاری دارند، ایام ویژه‌ای به‌شمار می‌آید.

به گزارش ایمنا، در این زمان از سال بازی‌ها به‌روزرسانی‌هایی با محتویات کریسمس دریافت می‌کنند. به عنوان مثال، بازی Overwatch محصول شرکت بلیزارد (Blizard) رویداد Winter Wonderland 2020 خود را منتشر کرد و به بازی‌بازان امکان دسترسی به حالت جدیدی در بازی و لباس‌های ویژه را داده است. برخی از طرفداران بازی‌های ویدئویی فصل تعطیلات را به روش‌های دیگری جشن می‌گیرند، مانند تبدیل شخصیت نمیسیس (Nemisis) در بازی Resident Evil 3 به یک بابانوئل وحشتناک!

بازسازی جدید بازی محبوب وحشت بقای شرکت کپکام (Capcom) که برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ منتشر شد، به اندازه‌ی بازسازی Resident Evil 2 در سال ۲۰۱۹ مورد تحسین قرار نگرفت. یکی از ایراداتی که به بازسازی نسخه‌ی سوم وارد شد، مربوط به عدم تأثیرگذاری و خلاقیت نمسیس، نسبت به مستر ایکس (Mr.X) در بازی Resident Evil 2 بود. جدا از این موضوع، بازسازی Resident Evil 3 هنوز هم به‌ویژه در بین جامعه‌ی خالقان مادها از محبوبیت بسیار زیاد برخوردار است. در یکی از جالب‌ترین مادها، شخصیت جیل ولنتاین (Jill Valentine) به یکی از کاراکترهای بازی Fall Guys تبدیل شده بود!

به مناسبت کریسمس امسال، در قالب یک ماد جدید نمسیس به بابا نوئل تبدیل می‌شود. ویدئویی که در یوتیوب ساندی (YouTube Sunday) قرار داده شده است، نسخه‌ای از نمسیس را نشان می‌دهد که جیل را در اطراف شهر راکون تعقیب می‌کند. او یک کلاه بابانوئل و یک روپوش قرمز به تن دارد. این ماد بیشتر جنبه‌ی تزئینی دارد، ولی همچنان می‌تواند بهانه‌ای برای بازگشت و تجربه‌ی مجدد بازی نزد مخاطبان باشد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده مربوط به این ماد را تماشا کنید.

برای مخاطبانی که علاقه دارند نمسیس را در لباس بابا نوئل ببینند، می‌توانند این ماد را از صفحه مارکوس آرسی (Marcos RC) دریافت کنند. آن‌ها تعدادی از پروژه‌های دیگر مربوط به Resident Evil 3 و عناوین دیگر مانند Devil May Cry 5 را در دست کار دارند.
مارکوس آرسی تنها کسی نیست که مادهایی را برای بیان داستان‌های جدید عوض می‌کند. در اوایل سال جاری، سیلور ازردز (SilverEzredes) مادی را منتشر کرد که جیل را به آریئل (Ariel) (شخصیت بازی Final Fantasy VII Remake) تبدیل می‌کرد. با توجه به وجود عناوین بازسازی کلاسیک در سال ۲۰۲۰، این مادها خاطرات بسیار جالبی را تداعی می‌کنند. آنتاگونیست‌هایی مانند نمسیس و سپیروث (Sephiroth) را بیشتر از قبل در کانون توجه قرار می‌دهد.

بازسازی بازی Resident Evil 3 در ماه نوامبر نیز از انتقال به کنسول‌های نسل بعدی سود برده است. کپکام این کار را کرد تا کنترلر دوال سنس (Dual Sense) کنسول پلی‌اسیتشن ۵، همگامی که جیل آسیبی می‌بیند رنگ‌های محیط اطرافش را تغییر دهد. نسخه‌ی بازسازی بازی Resident Evil 3 در حال حاضر برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌اسیتشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. همچنین سازگاری با نسخه‌های نسل قبلی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس / اس در دسترس است.

منبع: گیمفا

کد خبر 462506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.